D.U.K.: Pervežimas iš oro uosto į viešbutį

Sumažinti Padidinti Teksto dydis Spausdinti puslapį

D.U.K.: Pervežimas iš oro uosto į viešbutį

Mūsų tinklalapyje galite užsisakyti pigų pervežimą iš oro uosto į viešbutį ir atgal, kurį organizuoja anglų įmonė Golfbookers Ltd, veikianti su A2btransfers.com ir Hoppa.com (ResortHoppa.com) prekiniais ženklais.

Žemiau pateikiame klausimus – atsakymus, kurie, kaip tikimės, padės užsisakant pervežimo paslaugą. Atkreipiame dėmesį, kad visi klausimai – atsakymai susiję tik su Hoppa kompanija.

Kainas bei kitą svarbią informaciją sužinosite paspaudę ant žemiau esančių aktyvių nuorodų.

Kodėl pervežimą verta užsisakyti per UrkisTravel.lt tinklalapį?

Pervežimą užsisakote tiesiogiai iš šias paslaugas teikiančios įmonės, dėl to netaikomi jokie tarpininkavimo mokesčiai. Be to, pervežimas per mūsų tinklalapį yra pigesnis nei jį užsakant per Hoppa.com ir A2btrasnfers.com tinklalapius. Taip pat išvengsite kortelės administravimo mokesčio, kuris taikomas minėtose svetainėse.

Ar saugu pirkti pervežimo paslaugas per  UrkisTravel.lt?

Taip. Pervežimo paslaugas perkate tiesiogiai iš Hoppa (ResortHoopa) kompanijos. Apmokėjimas už paslaugą keliauja tiesiai į jų sąskaitą. Pati sistema turi saugos sertifikatus, liudijančius, kad atsiskaitymas yra saugus.

Kokiomis mokėjimo kortelėmis galima atsiskaityti už pervežimą?

Atsiskaitymui už pervežimą tinka tiek debetinės, tiek kreditinės Maestro, MasterCard, Visa, Visa Electron kortelės. Sumokėti už pervežimą galima naudojantis ir PayPal sistema.

Ar kompanija vykdo akcijas per kurias pervežimas būna pigiau?

Pervežimo kainos nuolat kinta. Kainomis reikėtų pradėti domėtis vos tik rezervuojate nakvynę. Kūdikiai iki dviejų metų keliauja nemokamai, o vaikams iki 11 metų taikomos nuolaidos.

Ar užsakius pervežimą, galima vėliau jį anuliuoti?

Nemokamai atšaukti pervežimą galite jeigu iki kelionės yra likę ne mažiau nei 48 valandos. Atsisakyti pervežimo galite mūsų sistemoje arba tiesiogiai hoppa.com tinklalapyje.

Ar užsakius pervežimą, galima vėliau keisti užsakymą?

Taip. Įmanoma pakeisti skrydžio datas, skrydžio numerį, skrydžio laikus, avialinijų kodą, viešbučio pavadinimą, telefono numerį, pagrindinio keleivio vardą ir pavardę. Negalima pakeisti tik kurorto.

Ką daryti, jeigu į pašto dėžutę negavau užsakymo lapo (vaučerio)?

Patikrinkite el. pašto reklamos/spam‘o katalogus. Jeigu vaučerio juose nėra, parašykite mums el. paštu info@urkistravel.lt.

Ką daryti, jeigu taisydamas užsakymą netyčia paspaudžiau ant „Cancel“ mygtuko?

Kuo skubiau susisiekite su hoppa kompanija, parašydami jiems laišką į admin@resorthoppa.com. Laiške paprašykite, kad panaikintų užsakymo atšaukimą.

Kada vėliausiai galiu užsisakyti pervežimo paslaugą?

Pervežimą galite užsisakyti likus iki išvykimo ne mažiau nei 48 valandoms.

Ką daryti, jeigu nurodžiau ne tą kurortą?

Kurorto pakeisti negalima. Tokiu atveju atšaukite esamą rezervaciją ir užsisakykite pervežimą iš naujo.

Kodėl mano rezervacija buvo atšaukta, nors pats to nepadariau?

Užsakymas gali būti atšauktas dėl kelių priežasčių: a) pasirinkote ne tą kurortą; b) užsisakydami „Shuttle bus“ paslaugą įrašėte privatų adresą (pagal privatų adresą veža tik taksi), c) pervežimas gali būti nevykdomas naktimis.

Kas yra „Shuttle bus“?

Tai paslauga, kai viena transporto priemone važiuojate ne tik jūs, bet ir kiti keleiviai. Autobusas stoja tik prie tų viešbučių, kur vežamiems turistams reikia išlipti. Naudojantis „Shuttle“ paslaugomis galite užtrukti apie 60 min. ilgiau nei nurodyta tvarkaraštyje. Tai priklauso nuo klientų ir sustojimų skaičiaus. Aptarnaujanti transporto priemonė kiekviename mieste gali skirtis nuo kelių vietų automobilio ar mikroautobusiuko iki keliasdešimt vietų turinčio autobuso.

Ar apsimoka užsisakyti „Taksi“ paslaugą?

Paslaugą gali apsimokėti užsisakyti tada, kai keliauja 4 asmenys. Vienu automobiliu gali būti vežami iki keturių žmonių.

Nusileidau oro uoste, kas toliau?

Užsakymo lape, kurį gausite elektroniniu paštu, bus informacija apie Jūsų paėmimą iš oro uosto. Gali būti keli variantai:

– reikės patiems prisistatyti prie laukiamųjų salėje esančio kompanijos informacinio stalo;

– lauks žmogus su kortele, ant kurios bus parašytas kompanijos pavadinimas ir/arba ta keleivio pavardė, kurią įrašėte užsisakydami pervežimo paslaugą. Pamačius firmos logotipą ar savo pavardę – prisistatykite.

Ką daryti jeigu lėktuvas vėluoja?

Jeigu jūsų lėktuvas vėluoja ženkliai, rekomenduojame paskambinti vaučeryje pateiktais telefono numeriais ir informuoti kompaniją apie jūsų skrydžio vėlavimą.

Kaip sužinoti pervežimo paėmimo laiką iš viešbučio į oro uostą?

Baigiantis atostogoms, t.y., likus dienai iki išvykimo BŪTINA savarankiškai pasitikrinti savo išvykimo laiką iš viešbučio į oro uostą. Paėmimo laiką iš viešbučio pasitikrinsite www. hoppa.com tinklalapyje suvedę rezervacijos numerį. Šis laikas pasirodo likus ne daugiau nei 24 val. iki jūsų skrydžio.

Išvykimo dieną rekomenduojama būti pasiruošus bent 30 min. iki parašyto paėmimo iš viešbučio laiko. Jeigu vietoje laiko būtų parašytas telefonas, paėmimo laiką iš viešbučio sužinosite tik paskambinę nurodytu numeriu. Vairuotojo reikia laukti prie viešbučio, jeigu nebus nurodyta kitaip.

Kiek galima vežtis bagažo?

Kiekvienas keleivis gali vežtis po vieną registruoto bagažo vienetą bei vieną rankinį bagažą. Jeigu turite daugiau bagažo, už jį gali tekti susimokėti papildomai.

Ar oro uoste pasitinkantis žmogus kalbės lietuviškai?

Ne. Pervežimo kompanijos darbuotojai gali kalbėti vietine arba anglų kalba. Galbūt kartais bus galima susikalbėti rusiškai.

Kas vykdo pervežimus?

Nors pervežimus per mūsų tinklalapį užsisakote iš Hoppa.com, šią paslaugą vykdo vietinės kompanijos, kurios ir būna atsakingos už jūsų kelionę iš ar į oro uostą.

 

<<Pervežimo kainos>> <<Pervežimo užsakymo instrukcija>> <<Pervežimo užsakymas>>

 

Svarbiausia informacija yra pateikta rezervacijos lape (vaučeryje), kurį gausite į savo el. pašto dėžutę, todėl atidžiai perskaitykite bei atsispausdinkite dvi kopijas!!!

Kilus klausimams visada padėsime ir mes – rašykite mums el. p. info@urkistravel.lt. Klausimus palikti galite ir komentaruose, atsakysime per artimiausią valandą.

14 komentarai D.U.K.: Pervežimas iš oro uosto į viešbutį

  1. Rita 2016-11-04 at 6:36 am

    Laba diena,
    Noriu pasiteirauti ar galima užsakyti transferą šiuo adresu :

    Av. Ernesto Sarti, 4
    38660 Costa Adeje
    Santa Cruz de Tenerife
    Spain
    Čia yra apartamentų kompleksas.

    Pagarbiai,
    Rita

    Atsakyti
    • UrkisTravel.lt 2016-11-04 at 9:58 am

      Sveiki, pervežimai iki Costa Adeje kurorto yra vykdomi. Tačiau, jeigu tai privatūs apartamentai, tai būtina užsisakyti privatų pervežimą. Jei tai apartamentų viešbutis – galima užsisakyti ir bendrą pervežimą. Jeigu privatus pervežimas brangus, pervežimą galite užsisakyti iki viešbučio, esančio arčiausiai jūsų apartamentų.

      Atsakyti
  2. Daiva 2016-06-21 at 5:23 pm

    Gal kam pasitaikė, kad norint atšaukti, sistema užsakymo neduoda atšaukti? Ką tokiu atveju darėte?

    Atsakyti
  3. Vita 2014-08-21 at 7:45 pm

    Kaip užsisakyti paėmimą iš oro uosto į vieną viešbutį, o pristatymą i oro uostą iš kito viešbučio? Norime atvykti i Ambasador viešbutį, o išvykti iš Roma viešbučio.

    Atsakyti
  4. Kristina 2013-04-16 at 5:05 pm

    Neseniai grizau is Maltos (2013 balandis), buvau uzsisakiusi pervezimo paslauga is kompanijos A2B Transfer. Is oro uosto jokiu problemu nekilo – isejus pamaciau uzrasa su savo pavarde ir buvau pristatyta i viesbuti. Taciau problemos prasidejo isvykstant is viesbucio… atvyko laiku, taciau 15 minuciu kazko ieskojo, po to isvaziavo paimti dar 5 keleiviu is kito viesbucio, kuris netiketai buvo neprivaziuojamas, nes kelias buvo uztvertas. Va cia ir pamateme visa kompanijos vairuotojo „profesionaluma“… negana to, kad siauromis gatvelemis bandydamas apvaziuoti viesbuti is kitos puses, istisai kalbejo telefonu, tai net nereagavo i musu klausimus, kas vyksta, bet vairavo tragiskai. Galiausiai islipo is mikroautobusiuko ir paliko mus (7 keleivius) nieko nepasakes. Mes susiprotejome, jog jis eina pasiimti keleiviu pesciomis, bet ar spesime i oro uosta laiku, labai abejojome… jau galvojome kviestis taksi, bet galiausiai jis pasirode. Oro uoste buvome likus 55 minutems iki skrydzio! (ne laipinimo, o skrydzio) Taigi, reziume: niekada daugiau nesinaudosiu sios kompanijos paslaugomis ir kitiems patarsiu to nedaryti. Jeigu jums pasiseke viskas sekmingai, tai dar nereiskia, kad nepataikysite ant tokio lygio vairuotojo, kaip mes…

    Atsakyti
    • patenkintas 2013-04-18 at 2:57 pm

      Ką tik ir mes grįžome iš Maltos ir buvome užsisake šį pervežimą. Esame visiškai patenkinti paslaugos kokybe. Gal kiek nustebino važiuojant į priekį vairuotojo amžius, nes jam buvo per 70 metų, tačiau viskas buvo gerai.

      Manau visada pasitaiko įvairių nesklandumų. Juk ir skrydžiai vėluoja, ir jie atšaukiami, bet niekada nesakome, kad neskrisime su viena ar kita aviakopanija, nors ji ir sugadino atostogas.

      Be to, juk į skrydį spėjote, buvo šiek tiek nervų, bet viskas pasibaigė gerai, todėl nereikia jau čia taip pulti į kraštutinumus ;)))

      Atsakyti
    • Domas 2013-05-03 at 4:26 pm

      Antri metai atostogoms pasirenku Maltą ir užsisakau pervežimą. Skrydžiai abu kartus papuolė vėlyvi, tad džiaugiuos, jog nereikėjo po miestą naktį ieškoti viešbučio. Viskas sėkmingai ir kas juokingiausia pigiau nei taksi per Kauną pervažiuot.
      Iš pasakojimo atrodo, jog vežėjas viską darė, kad klientai nepavėluotų. Įdomu ar kelionės tikslas būtų pasiektas viešuoju transportu tokioj kritinėj situacijoje….

      Atsakyti
  5. Vi 2013-02-09 at 9:28 am

    Kelios pastabos iš patirties:
    1. oro uoste lauks žmogus su kortele a2btransfer arba su pervežimą vykdančios kompanijos pavadinimu, todėl pasitikrinkite kokia konkrečiai kompanija vykdys pervežimą.
    2. Pervežant iš viešbučio į oro uostą (grįžtant), dažniausiai prieš 24 val. reikia pasiskambinti ir pasitikslinti paėmimo laiką.

    Atsakyti
    • UrkisTravel.lt 2013-02-09 at 11:28 am

      Turbūt priklauso kokios kompanijos paslaugomis naudositės.

      Mūsų patirtis naudojantis a2btransfers paslaugomis:

      Laukė žmogus su kortele ant kurios buvo parašytas vardas ir pavardė, kurį nurodėme pirkdami pervežimą ties „Customers Details“.

      Taip pat naudojantis šios kompanijos paslaugomis – skambinti dėl tikslaus paėmimo iš viešbučio laiko – nereikėjo. Net ir kompanijos tinklalapyje rašoma, kad paėmimo laiką galite pasitikrinti (likus 24-48 val. iki išvykimo) internete, šiame straipsnyje esančioje nuorodoje. Tą ir padarėme, tačiau reikėtų susiruošti bent 45 min. anksčiau nei numatomas paėmimas, kadangi gali atvažiuoti anksčiau. Vairuotojo reikia laukti viešbučio vestibiulyje.

      Bet kokiu atveju, Jūsų patarimai tikrai naudingi, tai leis žmonėms labiau atkreipti dėmesį, juolab, kad yra ne viena pervežimo paslaugas teikianti kompanija ir nežinia, kurią pasirinks keliaujantysis :) Ačiū Jums:)

      Atsakyti
      • Vi 2013-02-10 at 12:08 pm

        Aukščiau pateikti pastebėjimai iš Graikijos Kos ir Rodo salų

        Atsakyti
        • UrkisTravel.lt 2013-02-10 at 12:12 pm

          O tai irgi buvo a2btransfers kompanija? :)

          Atsakyti
          • Vi 2013-02-11 at 7:21 pm

            Taip, užsakinėta, per a2btransfer internetinį puslapį.
            Suabejojusiems ar pirkti iš jų ar ne siūlau pirkti, kadangi neatėjusių ieško, žino reisą pavardę ir tikrai nepaliks oro uoste.

      • Edita 2013-04-02 at 1:25 pm

        Ar užsisakant pervežimą iš viešbučio į oro uostą reikia nurodyti lėktuvo išskridimo laiką ar pasiskaičiavus patiems per kiek nuvažiuosime laiką?

        Atsakyti
        • UrkisTravel.lt 2013-04-02 at 1:27 pm

          Sveiki, būtina nurodyti jūsų skrydžio atvykimo/išvykimo laikus. Pagal juos pervežimo kompanija orientuojasi, kada jus paimti iš viešbučio.

          Atsakyti

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas.