D.U.K.: Pervežimas iš oro uosto į viešbutį

Sumažinti Padidinti Teksto dydis Spausdinti puslapį

D.U.K.: Pervežimas iš oro uosto į viešbutį

Mūsų tinklalapyje galite užsisakyti pigų pervežimą iš oro uosto į viešbutį ir atgal, kurį organizuoja anglų įmonė Golfbookers Ltd, veikianti su A2btransfers.com ir Hoppa.com (ResortHoppa.com) prekiniais ženklais.

Žemiau pateikiame klausimus – atsakymus, kurie, kaip tikimės, padės užsisakant pervežimo paslaugą. Atkreipiame dėmesį, kad visi klausimai – atsakymai susiję tik su Hoppa kompanija.

Kainas bei kitą svarbią informaciją sužinosite paspaudę ant žemiau esančių aktyvių nuorodų.

Kodėl pervežimą verta užsisakyti per UrkisTravel.lt tinklalapį?

Pervežimą užsisakote tiesiogiai iš šias paslaugas teikiančios įmonės, dėl to netaikomi jokie tarpininkavimo mokesčiai. Be to, pervežimas per mūsų tinklalapį yra pigesnis nei jį užsakant per Hoppa.com ir A2btrasnfers.com tinklalapius. Taip pat išvengsite kortelės administravimo mokesčio, kuris taikomas minėtose svetainėse.

Ar saugu pirkti pervežimo paslaugas per  UrkisTravel.lt?

Taip. Pervežimo paslaugas perkate tiesiogiai iš Hoppa (ResortHoopa) kompanijos. Apmokėjimas už paslaugą keliauja tiesiai į jų sąskaitą. Pati sistema turi saugos sertifikatus, liudijančius, kad atsiskaitymas yra saugus.

Kokiomis mokėjimo kortelėmis galima atsiskaityti už pervežimą?

Atsiskaitymui už pervežimą tinka tiek debetinės, tiek kreditinės Maestro, MasterCard, Visa, Visa Electron kortelės. Sumokėti už pervežimą galima naudojantis ir PayPal sistema.

Ar kompanija vykdo akcijas per kurias pervežimas būna pigiau?

Pervežimo kainos nuolat kinta. Kainomis reikėtų pradėti domėtis vos tik rezervuojate nakvynę. Kūdikiai iki dviejų metų keliauja nemokamai, o vaikams iki 11 metų taikomos nuolaidos.

Ar užsakius pervežimą, galima vėliau jį anuliuoti?

Nemokamai atšaukti pervežimą galite jeigu iki kelionės yra likę ne mažiau nei 48 valandos. Atsisakyti pervežimo galite mūsų sistemoje arba tiesiogiai hoppa.com tinklalapyje.

Ar užsakius pervežimą, galima vėliau keisti užsakymą?

Taip. Įmanoma pakeisti skrydžio datas, skrydžio numerį, skrydžio laikus, avialinijų kodą, viešbučio pavadinimą, telefono numerį, pagrindinio keleivio vardą ir pavardę. Negalima pakeisti tik kurorto.

Ką daryti, jeigu į pašto dėžutę negavau užsakymo lapo (vaučerio)?

Patikrinkite el. pašto reklamos/spam‘o katalogus. Jeigu vaučerio juose nėra, parašykite mums el. paštu info@urkistravel.lt.

Ką daryti, jeigu taisydamas užsakymą netyčia paspaudžiau ant „Cancel“ mygtuko?

Kuo skubiau susisiekite su hoppa kompanija, parašydami jiems laišką į admin@resorthoppa.com. Laiške paprašykite, kad panaikintų užsakymo atšaukimą.

Kada vėliausiai galiu užsisakyti pervežimo paslaugą?

Pervežimą galite užsisakyti likus iki išvykimo ne mažiau nei 48 valandoms.

Ką daryti, jeigu nurodžiau ne tą kurortą?

Kurorto pakeisti negalima. Tokiu atveju atšaukite esamą rezervaciją ir užsisakykite pervežimą iš naujo.

Kodėl mano rezervacija buvo atšaukta, nors pats to nepadariau?

Užsakymas gali būti atšauktas dėl kelių priežasčių: a) pasirinkote ne tą kurortą; b) užsisakydami „Shuttle bus“ paslaugą įrašėte privatų adresą (pagal privatų adresą veža tik taksi), c) pervežimas gali būti nevykdomas naktimis.

Kas yra „Shuttle bus“?

Tai paslauga, kai viena transporto priemone važiuojate ne tik jūs, bet ir kiti keleiviai. Autobusas stoja tik prie tų viešbučių, kur vežamiems turistams reikia išlipti. Naudojantis „Shuttle“ paslaugomis galite užtrukti apie 60 min. ilgiau nei nurodyta tvarkaraštyje. Tai priklauso nuo klientų ir sustojimų skaičiaus. Aptarnaujanti transporto priemonė kiekviename mieste gali skirtis nuo kelių vietų automobilio ar mikroautobusiuko iki keliasdešimt vietų turinčio autobuso.

Ar apsimoka užsisakyti „Taksi“ paslaugą?

Paslaugą gali apsimokėti užsisakyti tada, kai keliauja 4 asmenys. Vienu automobiliu gali būti vežami iki keturių žmonių.

Nusileidau oro uoste, kas toliau?

Užsakymo lape, kurį gausite elektroniniu paštu, bus informacija apie Jūsų paėmimą iš oro uosto. Gali būti keli variantai:

– reikės patiems prisistatyti prie laukiamųjų salėje esančio kompanijos informacinio stalo;

– lauks žmogus su kortele, ant kurios bus parašytas kompanijos pavadinimas ir/arba ta keleivio pavardė, kurią įrašėte užsisakydami pervežimo paslaugą. Pamačius firmos logotipą ar savo pavardę – prisistatykite.

Ką daryti jeigu lėktuvas vėluoja?

Jeigu jūsų lėktuvas vėluoja ženkliai, rekomenduojame paskambinti vaučeryje pateiktais telefono numeriais ir informuoti kompaniją apie jūsų skrydžio vėlavimą.

Kaip sužinoti pervežimo paėmimo laiką iš viešbučio į oro uostą?

Baigiantis atostogoms, t.y., likus dienai iki išvykimo BŪTINA savarankiškai pasitikrinti savo išvykimo laiką iš viešbučio į oro uostą. Paėmimo laiką iš viešbučio pasitikrinsite www. hoppa.com tinklalapyje suvedę rezervacijos numerį. Šis laikas pasirodo likus ne daugiau nei 24 val. iki jūsų skrydžio.

Išvykimo dieną rekomenduojama būti pasiruošus bent 30 min. iki parašyto paėmimo iš viešbučio laiko. Jeigu vietoje laiko būtų parašytas telefonas, paėmimo laiką iš viešbučio sužinosite tik paskambinę nurodytu numeriu. Vairuotojo reikia laukti prie viešbučio, jeigu nebus nurodyta kitaip.

Kiek galima vežtis bagažo?

Kiekvienas keleivis gali vežtis po vieną registruoto bagažo vienetą bei vieną rankinį bagažą. Jeigu turite daugiau bagažo, už jį gali tekti susimokėti papildomai.

Ar oro uoste pasitinkantis žmogus kalbės lietuviškai?

Ne. Pervežimo kompanijos darbuotojai gali kalbėti vietine arba anglų kalba. Galbūt kartais bus galima susikalbėti rusiškai.

Kas vykdo pervežimus?

Nors pervežimus per mūsų tinklalapį užsisakote iš Hoppa.com, šią paslaugą vykdo vietinės kompanijos, kurios ir būna atsakingos už jūsų kelionę iš ar į oro uostą.

 

<<Pervežimo kainos>> <<Pervežimo užsakymo instrukcija>> <<Pervežimo užsakymas>>

 

Svarbiausia informacija yra pateikta rezervacijos lape (vaučeryje), kurį gausite į savo el. pašto dėžutę, todėl atidžiai perskaitykite bei atsispausdinkite dvi kopijas!!!

Kilus klausimams visada padėsime ir mes – rašykite mums el. p. info@urkistravel.lt. Klausimus palikti galite ir komentaruose, atsakysime per artimiausią valandą.

14 komentarai D.U.K.: Pervežimas iš oro uosto į viešbutį

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas.