Keleivių teisės riboto judumo asmenims, keliaujantiems lėktuvu ir traukiniu

Sumažinti Padidinti Teksto dydis Spausdinti puslapį

Keleivių teisės riboto judumo asmenims Keleivių teisės riboto judumo asmenims keliaujant lėktuvu

Jeigu keleivio judrumas ribotas dėl amžiaus, laikino sužalojimo, ilgalaikės negalios ar bet kokios kitospriežasties, visuose Europos oro uostuose, iš kurių skrendate, į kuriuos atvykstate arba kuriuose persėdate į kitą lėktuvą, turite teisę gauti nemokamą pagalbą.

Vis dėlto, kad būtų išvengta problemų, primygtinai raginama iki kelionės likus mažiausiai 48 valandoms kreiptis į oro transporto bendrovę ir paaiškinti, kokios pagalbos jums reikės lipant į lėktuvą ar kur nors kitur oro uoste.

Dėl riboto judumo įlaipinti jus į lėktuvą negali būti atsisakyta, nebent lėktuvas yra per mažas arba saugumo sumetimais.

Skrydžio metu oro transporto bendrovės neprivalo padėti valgyti ar gerti vaistus. Jei keleiviui reikia tokios pagalbos, pavyzdžiui, ilgo skrydžio metu, oro transporto bendrovė gali paprašyti, kad jus lydėtų kitas asmuo.

Jei keliaujant keleiviui nepavyko gauti reikiamos pagalbos, jis turi apie tai pranešti oro uosto vadovybei arba oro transporto bendrovei, kurios lėktuvu skrido.

Keleivių teisės riboto judumo asmenims keliaujant traukiniu

Riboto judumo asmenys turėtų turėti tokias pačias galimybes keliauti traukiniais kaip ir kiti žmonės.

Keleivis turi teisę gauti pagalbą stotyje, kai lipama į traukinį arba iš traukinio, persėdama į kitą traukinį ir kai būnama traukinyje.

Tokia pagalba nemokama, tačiau, kad tikrai ją gautumėte, turite pranešti, kad jos reikia, geležinkelių transporto bendrovei, bilietų pardavėjui arba kelionių organizatoriui prieš 48 val.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas.