Roma – miestas, į kurį visada norėsis grįžti

Sumažinti Padidinti Teksto dydis Spausdinti puslapį

Roma – miestas, į kurį visada norėsis grįžti Išaušo diena, kada ir mums buvo lemta nuskristi į Romą. Nusipirkę Wizzair kompanijos pigius bilietus, skridome pažinti šio miesto. Nusileidome didžiausiame Italijos oro uoste – Fiumičino, kuris kitaip dar vadinamas Leonardo Da Vinči. Po šiokių tokių klajonių, norėdami kuo pigiau nuvažiuoti iki Romos, sėdome į vietinį autobusą, kuris už 2 eurus nuvežė iki Magliana – Eur metro stotelės. Iš jos metro leidomės iki centrinės Termini stoties, nuo kurios mūsų užsisakyti apartamentai buvo vos už 500 m. Kadangi truputį susivėlinome ir savo apartamentus pasiekėme tik 7 valandą vakaro, tad pirmąjį vakarą apžiūrėjome tik garsųjį Koliziejų.

Roma – miestas, į kurį visada norėsis grįžtiKitą dieną savo pažintį pradėjome taip pat nuo Koliziejaus, kuris buvo arčiausiai mūsų gyvenamosios vietos. Deja, jo viduje nebuvome, nes paprasčiausiai negalėjome sau leisti valandą ar daugiau stovėti kol nusipirksim bilietus. Bilieto kaina 12 eurų, tačiau jeigu esate nuo 18 iki 24 metų bilieto kaina bus 7,50 euro. Su tuo pačiu bilietu galėsite aplankyti Palatino kalvą ir Romėnų forumą.

Nepamirškite apsilankyti prie garsiojo Trevi fontano. Tai yra garsiausias ir didžiausias Romoje fontanas. Legenda byloja, kad norint sugrįžti dar kartą į Romą, būtina per kairį petį su dešine ranka atsigręžus nugara į fontaną mesti monetą.

Roma – miestas, į kurį visada norėsis grįžtiKita lankytina vieta – garsusis Panteonas. Teko šiek tiek paklaidžioti kol jį radome. Kaip ir visur – žmonių begalė. Ši šventykla turistams prieinama nemokamai. Panteonas iškilo valdant imperatoriui Hadrianui. Nepaisant plėšimų, remonto ir rekonstrukcijų, Panteonas gerai išsilaikė per amžius imperatoriaus Fokaso dėka, kuris 608 m. padovanojo popiežiui Bonifacui VIII. Jis šventyklą pavertė bažnyčia.

Roma – miestas, į kurį visada norėsis grįžtiVėliau aplankėme Viktoro Emanuelio II paminklą. Tai masyvus, baltas pastatas, kuris išsiskiria savo išvaizda nuo kitų Romoje esančių statinių. Paminklas pradėtas statyti 1885 m., o baigtas – 1911 m. pirmojo suvienytos Italijos karaliaus Viktoro Emanuelio II garbei. Šaime pastate galima nemokamai apžiūrėti esantį muziejų, o susimokėję apie 10 eurų užkilti į pačią pastato viršunę tam, kad pasigrožėtumėte gražia Romos panorma.

Roma – miestas, į kurį visada norėsis grįžtiPaskutiniu apžiūrimu objektu pasirinkome Švento Petro baziliką, esančią Vatikane. Įėjimas į ją yra nemokamas, žmonių labai daug, tačiau eilės greitai juda. Beje, į Vatikaną teko grįžti ir kitos dienos rytą, kadangi būnant pirmą kartą manęs ir mano draugės neįleido dėl netinkamos aprangos. Jeigu šortai ar sijonas bus iki kelių, ar palaidinės/maikutės bus su petnešėlėmis į baziliką nebūsite įleidžiami. Būtina pridengti kuo daugiau nuogo kūno. Beje, ši taisyklė galioja ir kitose šventose vietose.

Roma – miestas, į kurį visada norėsis grįžtiBūnant Romoje nepamirškite paragauti makaronų arba picos, o savo šeimai, draugams parvežti suvenyrų. Nustebino tai, kad Romoje suvenyrai yra gana pigūs, ypatingai jeigu pirksite juos toliau nuo įžymių vietų.

Roma – miestas, į kurį visada norėsis grįžtiApžiūrint pagrindines Romos įžymybes, aplankėme ir mažiau garsias vietas. Pamatėme tikrai nemažai. Į Romą ne tik verta, bet ir būtina nuvykti. Mūsų kelionė truko nuo antradienio iki ketvirtadienio, bet kadangi lėktuvo reisas pietinis tai praktiškai Romoje pabuvojome dvi dienas. Galiu drąsiai sakyti, kad tiek dienų Romoje per mažai.

2011.07.19

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas.