Pervežimas iš oro uosto į viešbutį ir iš viešbučio į oro uostą

 

Užsisakykite pervežimą per mūsų tinklalapyje tiesiogiai iš mūsų partnerių ir išvenkite tarpininkavimo mokesčių!!

– UŽSISAKOTE SAVARANKIŠKAI! Pervežimą užsisakote tiesiogiai ir savarankiškai iš pervežimo užsakymo paslaugas teikiančios įmonės Hoppa. UrkisTravel.lt nedalyvauja jokiame pervežimo užsakymo žingsnyje;

– JOKIŲ TARPININKAVIMO MOKESČIŲ! Už pervežimą mokate tiesiogiai paslaugos teikėjui, dėl to išvengiate didelių tarpininkavimo mokesčių (p. s. kelionių agentūros taip pat naudojasi šios įmonės paslaugomis, bet dėl didelių tarpininkavimo mokesčių pervežimo kaina tik išauga);

– NUO DURŲ IKI DURŲ! Pervežimas vykdomas nuo durų iki durų, išskyrus retus atvejus, kai dideliems autobusams neįmanoma privažiuoti prie viešbučio, tuomet keleiviai išleidžiami/paimami iš artimiausio galimo taško.

Turėdami bet kokių klausimų apie pervežimą, drąsiai rašykite mums el. paštu info@urkistravel.lt ar palikdami žinutę per „Live Chat“.  Į laiškus atrašome per artimiausią valandą, įskaitant poilsio ir švenčių dienas! 

Vis dėl to, jei norite, jog pervežimą užsakytume mes, rašykite el. p. info@urkistravel.lt (taikomas tarpininkavimo mokestis).

 

SAVARANKIŠKAS PERVEŽIMO INTERNETU UŽSAKYMAS

Dėmesio! Užsakant pervežimą būtina nurodyti TIKSLIUS skrydžių laikus! Pačios kompanijos pasiskaičiuoja laiką, kada jus pasitiks oro uoste ir kada paims iš viešbučio!

 
  pervezimas is oro uosto   pervezimas is oro uosto   pervezimas is oro uosto

 

 

PERVEŽIMO SU HOPPA ATMINTINĖ

Paėmimas iš oro uosto/kelionė į viešbutį

Į elektroninį paštą gautame užsakymo lape (vaučeryje) bus pateikta svarbiausia informacija apie Jūsų paėmimą iš oro uosto, o kelionei baigiantis – iš viešbučio. Vadovaukitės vaučeryje pateikta pasitikimo informacija.

Galimi keli pasitikimo variantai:

– reikės patiems prisistatyti prie laukiamųjų salėje esančio kompanijos informacinio stalo;

– oro uosto laukiamųjų salėje lauks pervežimo kompanijos atstovas,  laikantis kortelę, ant kurios bus parašytas kompanijos pavadinimas ir/arba ta keleivio pavardė, kurią įrašėte užsisakydami pervežimo paslaugą. Pamačius firmos logotipą ir/ar savo pavardę – prisistatykite prie asmens ir įteikite vaučerį.

Jūsų lauks lietuviškai nekalbantis žmogus. Jei lėktuvas nežymiai vėluotų, pervežimo atstovas lauks, kol lėktuvas nusileis. Jei skrydis vėluotų daugiau nei kelias valandas – informuokite pervežimo atstovus paskambindami užsakymo lape (vaučeryje) pateiktais telefono numeriais.

Oro uoste neradus pervežimo atstovo – nepalikite terminalo nepaskambinę telefonu, nurodytu užsakymo lape (vaučeryje).

Paėmimas iš viešbučio/kelionė į oro uostą

Dienai prieš išsiregistruojant iš viešbučio būtina savarankiškai pasitikrinti paėmimo laiką iš viešbučio. Tai galima padaryti dviem būdais: internetu www.hoppa.com tinklalapyje arba paskambinus vaučeryje esančiu telefono numeriu.

Paėmimo laikas iš viešbučio pasirodo likus iki skrydžio ne daugiau nei 24 val.

Išvykimo dieną rekomenduojama būti susiruošus bent 30 min. iki numatomo paėmimo iš viešbučio laiko. Pervežimo kompanijos darbuotojo laukite prie viešbučio, jeigu pasitikrinus laiką nebus nurodyta kitaip (kartais neįmanoma privažiuoti prie viešbučio, tuomet keleiviai paimami iš artimiausio galimo taško – paėmimo vieta bus nurodyta pasitikrinus paėmimo laiką).

Transporto priemonė gali būti kita nei buvo atvykstant į viešbutį.

Užsakymo keitimas

Įmanoma pakeisti skrydžio datas, skrydžio numerį, skrydžio laikus, avialinijų kodą, viešbučio pavadinimą, telefono numerį, pagrindinio keleivio vardą ir pavardę.

Pakeisti užsakymą galite internetu mūsų rezervavimo sistemoje, paspaudę ant „View My Booking“ arba hoppa.com tinklalapyje, paspaudę ant „My Bookings“.

Pakeitimus įmanoma atlikti jei iki kelionės liko ne mažiau nei 48 val.

Dėmesio! Negalima pakeisti kurorto pavadinimo. Jeigu užsisakėte kitą viešbutį, esantį kitame kurorte, teks atšaukti užsakymą ir užsisakyti iš naujo.

Pervežimo atsisakymas

Jeigu pervežimą pirkote per mūsų nuorodą, paslaugos atsisakysite internetu mūsų rezervavimo sistemoje, paspaudę ant „View My Booking“ arba hoppa.com tinklalapyje paspaudę ant „My Bookings“.

Nemokamai atšaukti užsakymą galima jei iki kelionės liko ne mažiau nei 48 val.

Bagažas

Kiekvienam keleiviui (išskyrus kūdikius) galima turėti vieną didelį (registruotą) bagažą ir vieną mažą (rankinį bagažą). Jeigu keliaujate su daugiau bagažo vienetų apie tai informuokite užsakymo formoje. Papildomas bagažas gali būti apmokestintas.

Dokumentai

Būtinai su savimi turėkite pervežimo užsakymo lapą (vaučerį). Jį gausite į savo elektroninio pašto dėžutę. Atsispausdinkite dvi kopijas.

Užsakymo atšaukimas

Užsakymą atšaukti gali ir Hoppa.com. Užsakymai atšaukiami dėl keleto priežasčių: nurodomas blogas adresas, blogas viešbučio pavadinimas, pervežimai gali būti nevykdomi nakties metu. Pasirinkus „Shuttle bus“ paslaugą pervežimai nevykdomi į privačius adresus.

 

DĖMESIO! Čia pateikta bendro pobūdžio informacija. Visuomet atidžiai perskaitykite užsakymo sąlygas bei vaučeryje pateiktą informaciją!