Žingsnis po žingsnio: Ryanair bilietų pirkimas

Sumažinti Padidinti Teksto dydis Spausdinti puslapį

Ryanair bilietų pirkimas

Pigių skrydžių kompanijai „Ryanair“ atnaujinus internetinį puslapį, bilietų pirkimo procedūra tapo dar trumpesnė ir paprastesnė. tačiau, tikėtina, kad užsisakant bilietus vis tiek atsiranda klausimų, todėl žemiau pateiksime trumpą instrukciją, kaip bilietus nusipirkti aviakompanijos tinklalapyje – www.ryanair.com. Juk tik čia bilietai pigiausi!

1 žingsnis

Atsidarę aviakompanijos tinklalapį – www.ryanair.com, nusistatykite lietuvių kalbą, taip bus paprasčiau nusipirkti lėktuvo bilietus.

Pagal žemiau pateiktą paveiksliuką, nurodykite: ar jūsų skrydis į vieną, ar į abi puses; iš kur į kur norite skristi; kelionės datas, keliaujančių asmenų skaičių. Suvedę prašomą informaciją, spauskite „Pirmyn“ mygtuką.

ryanair bilietu pirkimas

2 žingsnis

Atsidariusiame naujame lange matysite, kuriomis dienomis vykdomi skrydžiai. Jeigu tam tikrą dieną bus pavaizduotas perbrauktas lėktuvėlis – skrydžiai tomis dienomis nevykdomi arba skrydžiai yra išpirkti.

Paspaudę ant dominančių datų, matysite „Standartinę“ ir „Business Plus“ kainas. Į „Standartinę“ bilieto kainą įskaičiuotas skrydis su rankiniu bagažu. Į „Business Plus“ kainą įskaičiuotas skrydis su rankiniu ir registruotu bagažu, pirmenybinis įlaipinimas, konkreti sėdėjimo vieta lėktuve.

Pasirinkus skrydžio datas, spauskite „Tęsti“

ryanair bilietu pirkimas

3 žingsnis

Šiame žingsnyje galima pasirinkti papildomas paslaugas: vietą lėktuve, registruotą bagažą,  draudimą, pirmenybinį įlaipinimą, parkavimą oro uoste, pervežimą iš oro uosto. Šios paslaugos yra tik papildomos ir nėra privalomos. Jeigu šių paslaugų nereikia, spauskite mygtuką „Išsiregistruoti“ (blogas jų vertimas).

ryanair bilietu pirkimas

 

4 žingsnis

Ketvirtame žingsnyje jums reikės suvesti keliaujančių asmenų vardus ir pavardes. Šiek tiek žemiau kontaktinius ir mokėjimo (banko kortelės) duomenis. Kai viską suvesite, uždėkite varnelę, jog sutinkate su „Ryanair“ kompanijos sąlygomis. Tuomet spauskite „Mokėkite dabar“.

Po kelių sekundžių bilietai bus nupirkti. Informaciją apie kelionės patvirtinimą taip pat gausite el. paštu, kurį nurodėte vesdami kontaktinius duomenis.

ryanair bilietu pirkimas

Likus iki skrydžio nuo 30 dienų iki 2 val. nepamirškite užsiregistruoti į skrydį. Tik po registracijos galėsite atsispausdinti bilietus, kuriuos privalėsite vežtis į oro uostą.

Keleiviams, kurie pasirenka sėdimas vietas už papildomą mokestį, išankstinė registracija į skrydį galima nuo 30 iki 2 val. iki išvykimo.

Keleiviams, kurie nori, jog sėdėjimo vieta būtų parinkta atsitiktinai ir nemokamai, registraciją į skrydį galės atlikti ne anksčiau kaip 7 dienos ir ne vėliau, kaip 2 val. iki kiekvieno skrydžio.

 –
Jeigu turėsite klausimų rašykite el. p. info@urkistravel.lt arba žinutę palikite komentaruose.

134 komentarai Žingsnis po žingsnio: Ryanair bilietų pirkimas

  1. ausra 2019-07-16 at 4:44 pm

    sveiki kaip galeciau nupirkti bilieta savo 7 vaikui kuris skristu su suaugusiu asmeniu bet jis jau turi bilieta nusipirkes .

    Atsakyti
  2. Aida 2018-08-01 at 6:02 pm

    Sveiki, norėčiau paklausti, ką reikia įrašyti užpildant mokėjimo ir kontaktinius duomenis laukelyje „atsiskaitymo adresas“? Ar tai mano asmeninis adresas? Kodėl juos prašo nurodyti 2? Ačiū.

    Atsakyti
  3. Diana 2018-07-29 at 10:44 am

    Sveiki! Ar perkant bilieta lietuviska raide “š” pavardeje keiciama i “sh”? Buvau isitikinus, kad taip, o dabar pazisrami sako, kad neteisingai parasiau, reikejo “s”… Ar tai skaitysis, kaip kita pavarde ir reiks mokamai keisti duomenis?

    Atsakyti
  4. Emilija 2018-03-02 at 3:49 pm

    Sveiki, norėjau užsiregistruoti į skrydį, bet neleidžia padaryti apmokėjimo, rašo, kad apmokėjimas nebuvo patvirtintas itt. tikrai viskas be klaidų.( Dnb debit) Ką turiu daryti?

    Atsakyti
  5. Domantas 2017-12-10 at 1:35 pm

    Sveiki, kaip reikia užsakyti 24 bilietus skrydziui. Tiek keleivių neleidžia pasirinkti

    Atsakyti
    • UrkisTravel.lt 2017-12-11 at 9:57 am

      Sveiki, bilietus reikia pirkti atskirai arba siųskite grupinę užklausą.

      Atsakyti
  6. Vardenis 2017-04-24 at 7:15 pm

    Sveiki, norėčiau paklausti, ką reikia įrašyti užpildant mokėjimo ir kontaktinius duomenis laukelyje „atsiskaitymo adresas“? Ar tai mano asmeninis adresas? Kodėl juos prašo nurodyti 2? Ačiū.

    Atsakyti
  7. diana m 2017-03-04 at 3:01 pm

    nusipirkau bilietus Vilnius – Londonas – Vilnius . Sumokėjau internetinės bankininkystės būdu . parašiau el. pašto adresą . ir tik kai norėjau pasitikslinti – paaiškėjo kad kažkodėl mano el. paštas blokuojamas.kaip sužinoti patvirtinimo kodą

    Atsakyti
    • UrkisTravel.lt 2017-03-04 at 3:05 pm

      Sveiki, jeigu už bilietus atsiskaitėte per internetinę bankininkystę, skrydį pirkote per tarpininkus, todėl šiuo klausimu kreipkitės į įmonę, iš kurios pirkote. Perkant bilietus tiesiogiai iš aviakompanijos tinklalapio ryanair.com leidžiama už bilietus mokėti tik kreditine arba debetine kortele.

      Atsakyti
  8. Euli 2016-12-27 at 8:37 pm

    Ar ryanair kaip nors el. būdu fiksuoja gaudančius pigiausius bilietus konkrečiai datai? Nes vienu metu nebeteikė duomenų apie gretimų ir tolesnių datų kainas visiškai, lyg nebūtų kitų skrydžių, tik tai datai, kurią surinkai? Ta prasme, kad jei aš renku kitą datą nei man reikia, kad ryanair neužfiksuotų manęs, ir tada nerodo kitų datų kainų, ir aš priversta iš naujo rinkti paiešką jau savo tikrajai datai. Tai labai užvilkina paiešką.

    Atsakyti
    • UrkisTravel.lt 2016-12-28 at 9:39 am

      Sveiki, tokios galimybės nėra. Tačiau tai greičiausiai yra techninė klaida, kuri bus tikrai sutvarkyta.

      Atsakyti
  9. Monikita 2016-11-06 at 8:42 pm

    Sveiki. Su seima skrendame is uk y lietuva sausio 5d ir numatytas gryzimas 18d. Skrendame pakeisti sunui id kortele kurios galiojimo laikas baigesi sausio 7d. Ar atgaliniam bilietui bus galima pakokreguoti vaiko korteles duomenis pvz kaip korteles galiojimo laiko, registracijos nr? Ir ar tai kainuoja? Jai taip mazdaug kiek?

    Atsakyti
  10. Fylia 2016-09-04 at 8:43 am

    Sveiki,norejau pasiteirauti,kodel neimanoma uzsisakyti bilietu Gatwick-Kaunas,nei kaledom,nei ankstesnem datom.Dekui

    Atsakyti
    • UrkisTravel.lt 2016-09-04 at 8:56 am

      Sveiki, greičiausiai tomis datomis nėra skrydžių.

      Atsakyti
  11. Mona 2016-08-02 at 9:10 am

    Sveiki.
    Pirkau bilietą iš Vilniaus į Berlyną spalio 6 diena ir atgal spalio 11
    Bilietus pirkau per ryanair bet patvirtinimo į el pasta kad bilietai apmokėti negavau. Tada nusipirkau per kita svetaine ir viskas tvarkoj. O šiandien žiūriu kad nu sąskaitos nuėmė pinigus. Ką daryti jie gražins man pinigus? Nes gaunasi kad bilietu 2 ta pačia data ir ant tu pačiu vardu

    Atsakyti
    • UrkisTravel.lt 2016-08-02 at 9:27 am

      Sveiki, bilietai yra negrąžinami.

      Atsakyti
  12. E 2016-07-15 at 1:22 pm

    Ar bilietas atsispausdinimui yra atsiunčiamas į el. paštą? Nes dariau checkin, liepė atsispausdinti įlaipinimo kortelę, o į bilietus nuorodos jokios nebuvo. Panaršiau internete kur jie galėtų būti ir kaip juos rasti, nes pirmą kartą tai dariau, ir įsijungus atgal checkin jau buvo parašyta, kad sesijos laikas baigėsi. Ar tai reiškia, kad bilietų nebeturiu? Galima antrą kartą daryti checkin su tais pačiais duomenimis ir kaip rasti bilietus?

    Atsakyti
    • UrkisTravel.lt 2016-07-16 at 7:08 am

      Sveiki, įlaipinimo kortelė ir yra jūsų bilietas. Šią kortelę reikia jums atsispausdinti ir turėti keliaujant į oro uostą. Jeigu neatsispausdinote, dar kartelį nueikite į ryanair puslapį, registracijos į skrydį skiltį, kur galėsite dar kartelį bilietą atsisųsti į savo kompiuterį arba iš karto atsispausdinti.

      Atsakyti
  13. Virginija 2016-06-29 at 9:48 pm

    Pirkau ryanair bilieta ir nepazymejau.kad mergaitei 15 metu. Dabar neduoda cekint bilieto, tiesiog nezinau ka daryt o skrenda ji su teta. Iskart aciu uz patarima

    Atsakyti
    • UrkisTravel.lt 2016-06-30 at 4:42 am

      Sveiki, jums reikia susisiekti su Ryanair.

      Atsakyti
  14. Asts 2016-06-11 at 4:09 pm

    Sveiki turiu bilietus iš uk 20.06 bet šiandien sužinojau kad brolis žuvo uk tad kelionė bus atidedama. Kai buvo panaši situacija su tėtės laidutuvem ryanair grąžino pinigus už nereikalingą bilieta ar tas pats Tinka ir su broliu?

    Atsakyti
    • UrkisTravel.lt 2016-06-11 at 5:40 pm

      Sveiki, taip, susigrąžinti pinigus galite.

      Atsakyti
      • Asts 2016-06-11 at 10:45 pm

        Ar galioja tos pačios sąlygos? Man reikėjo mirties liudijimą nufaksuoti. Bilietas 20.06 aš nežinau ar spėsiu gauti liudijimą kadangi uk viskas lėtai vyksta. Man dar iš policijos net neskambino. Ar turėčiau dabar pranešti ryanair? Aš po visko vistiek vyksiu į Lt gal galima tiesiog data pasikeisti ir kiek tai kainuoja? Aciu

        Atsakyti
  15. Rasa 2016-06-11 at 3:42 pm

    Sveiki, nusipirkau bilietus bet pamiršau įtraukti draudimą ar galima dabar nusipirkti?.

    Atsakyti
    • UrkisTravel.lt 2016-06-11 at 5:41 pm

      Sveiki, rekomenduojame apsidrausti per lietuviškas draudimo kompanijas, taip yra kur kas pigiau.

      Atsakyti
  16. Vaida 2016-06-06 at 2:08 pm

    Sveiki, kaip teisingai įrašyti perkant Ryanair bilietus dvigubą pavardę? Taip kaip pase, be tarpų, su brūkšneliu? Pvz. Rimkauskaitė-Petkienė

    Atsakyti
    • UrkisTravel.lt 2016-06-06 at 3:01 pm

      Sveiki, abi pavardes reikia rašyti į pavardės laukelį be jokio brūkšnelio, tarp pavardžių paliekant tarpą.

      Atsakyti
  17. Rasa 2016-06-01 at 6:35 pm

    laba diena, turiu tokia dilema. Turime nusipirke bilietus i Barselona 9 dienoms. Registruotis atgaliniam skrydziui galima tik likus 7 d. Ar galima mokamai uzsisakyti atgalinam skrydziui vietas isanksto, taip gaunant galimybe grizimui daryti check in pries 30 d., o pirmyn registruotis nemokami prie 7 dienas.

    Atsakyti
    • UrkisTravel.lt 2016-06-01 at 7:32 pm

      Taip, galima skrydžiui atgal užsisakyti vietas, tuomet galėsite registruotis į skrydį prieš 30 d.. o skrydžiui į priekį užsiregistruosite nemokamai likus ne daugiau nei 7 d.

      Atsakyti
  18. matas 2016-05-23 at 8:28 pm

    sveiki, pirkau bilietus dviems asmenims liepos men i abi puses su draudimu plus. taciau skristi galime tik rugpjucio men. pakeisti skrydzio dienas kainuoja 240 euru. ar galima butu atsaukti ir nupirkti naujus bilietus rugpjucio menesiui? ar turi buti svari priezastis atsaukti? aciu uz atsakyma is anksto

    Atsakyti
    • UrkisTravel.lt 2016-05-24 at 7:03 am

      Sveiki, bilietai negrąžinami. Vienintelis atvejis atgauti pinigus – sunki keleivio liga, tuomet aviakompanijai reikėtų nusiųsti tai įrodančius dokumentus.

      Atsakyti
  19. Lina 2016-05-19 at 2:46 pm

    Sveiki. Norejau paklausti, kada ryanair nuskaiciuos pinigus is mano korteles, nes siuo metu jie yra uzrezervuoti

    Atsakyti
    • UrkisTravel.lt 2016-05-19 at 3:55 pm

      Sveiki,

      suma, kurią mokėjote už bilietus pirmiausia rezervuojama, o lėšos nurašomos 3-5 d. bėgyje. Jeigu rezervuoti pinigai ir į el. paštą gavote bilietų nupirkimo patvirtinimą, – bilietai yra nupirkti.

      Atsakyti
      • Gabija 2016-06-22 at 9:36 am

        sveiki, tai taip iseina, kad patvirtinimas gaunamas ne iskart, o reikia palaukti kelias dienas?

        Atsakyti
        • UrkisTravel.lt 2016-06-22 at 1:47 pm

          Gaunamas iš karto po bilietų nupirkimo.

          Atsakyti
  20. Justina 2016-05-11 at 6:33 pm

    Sveiki, nusipirkau bilietą ir draudimą. Iki skrydžio liko 15d. Ir jau prisiregistravau skrydžiui. Taip jau nutiko, kad skristi negaliu. Ar mano nusipirktas draudimas padės susigražinti pinigus už skrydi? Jei taip. Kur turėčiau kreiptis? Iš anksto ačiū.

    Atsakyti
    • UrkisTravel.lt 2016-05-12 at 7:58 am

      Sveiki,

      viskas priklauso nuo to, kokiu draudimu apsidraudėte. Jeigu neįvykusios kelionės – tada draudimas turėtų padengti išlaidas. Kreipkitės į draudimo kompaniją, kurioje draudėtės.

      Atsakyti
  21. Gabi 2015-12-12 at 3:35 pm

    Sveiki, noriu uzsakyti bilieta UK-LT su spec. pagalbos poreikiu, t.y. neigaliji vezimeli, bet niekaip negaliu rasti paslaugos kainos ir kaip ja uzsakyti. Prasau pagalbos. is anksto dekoju.

    Atsakyti
    • UrkisTravel.lt 2015-12-12 at 3:52 pm

      Sveiki, jeigu bilietus pirksite tiesiogiai per aviakompanijos tinklalapį http://www.ryanair.com, tuomet užsakydami bilietus, ten kur reikės suvesti keleivių vardus ir pavardes bus galimybė uždėti varnelę ties „Pažymėkite šį langelį, jei vienam iš keleivių reikalinga specialioji pagalba oro uoste.“ Papildomai ši paslauga nekainuoja. Kad būtų paprasčiau, rekomenduojame nusistatyti tinklalapį lietuvių kalba.

      Atsakyti
  22. Paula 2015-06-16 at 8:18 pm

    Sveiki. Atsispausdinau ryanair bilieta, bet kazkodel neatsispausdino bruksniniai kodai. Bandziau kelis kart bet nieko. Ar tai yra didele problema kad bruksniniu kodu nebus?

    Atsakyti
    • UrkisTravel.lt 2015-06-16 at 8:33 pm

      Sveiki, tiksliai negalime pasakyti, tačiau oro uoste bilietus nuskanuoja.

      Atsakyti
  23. Toma 2015-05-22 at 11:37 pm

    Sveiki. Noriu pirkti bilietus sau ir savo kūdikiui. Tačiau dar jis neturi paso. Jį padarysim vėliau, nes iki kelionės dar pusmetis. Bet norim nupirkti bilietus. Ar įmanoma be paso?

    Dėkoju.

    Atsakyti
    • UrkisTravel.lt 2015-05-23 at 12:05 am

      Sveiki, perkant bilietus reikalinga tik kūdikio gimimo data. Visus kitus asmens duomenis iš asmens dokumento reikės suvesti kai registruositės į skrydį. O registracija į skrydį galima likus ne daugiau nei 7 dienos iki skrydžio. Taigi, bilietus sau ir kūdkiui galite pirkti dabar.

      Atsakyti
  24. Viktorija 2015-04-01 at 8:09 pm

    Jau kelis kart bandau nusipirkt bilietus ir vis meta klaida del apmokejimo. Kortele mastercard debit, nebesuprantu kame problema. Gal galetumet apviest, ka darau ne taip??

    Atsakyti
  25. Vaidas 2015-02-22 at 5:06 pm

    Sveiki, kas per fokusai yra, kai vieną dieną bilietų kainą iš Lutono į Kauną rodo eurais, o kitą – tą pačią sumą svarais? Nuo ko tai priklauso?

    Atsakyti
  26. Sandra 2015-01-03 at 2:30 pm

    Sveiki, gal kas galetu mane apsviesti kada lietuviai ar nzn kokios cia aukstesnes jegos planuoja sutvarkyti ryanair internetine svetaine, kad butu uz bagaza galima kortele susimoket? jau antra para kaip bandau „veliau“ nes nuolat atsiranda „NEZINOMA KLAIDA“. TAS PATS IR LIETUVISKA IR ANGLISKA KORTELE BANDANT MOKET. Arba pasiulymas naudoti kita metoda, tik kad nezinau kokiu dar metodu ten gali but? niekada anskciau problemu nekildavo, kas dabar uzejo? man skrydis pirmadieni ir as tikrai nesiruosiu uz bagaza moketi dvigubai perkant ji tiesiogiai oro uoste kai tai net nera mano problema/kalte…

    Atsakyti
  27. Justina 2014-09-05 at 12:14 pm

    Sveiki,

    Gal galit pagelbeti, pirkau vakar skrydi is Milano i Vilniu, bet dabar man netinka skrydzio diena, kaip as ja galiu pasikeisti.??
    Skrysdzio patvirtinima el.pastu neatsiunte, o pinigus nu osaskaitos tai nueme :(

    Dekui uz patarima

    Atsakyti
    • UrkisTravel.lt 2014-09-05 at 12:29 pm

      Laba diena, skrydžio datos pakeitimas kainuoja nuo 30 eurų į vieną pusę. Pasikeisti skrydį galite šoje nuorodoje: http://www.ryanair.com/lt/manage-your-booking/. Kartais nusipirkti naujus bilietus kainuoja pigiau.

      Nusipirkus bilietus jums į paštą turėjo ateiti patvirtinimas. Galbūt neteisingai nurodėte el. pašto adresą. Savo užsakymą peržiūrėti ir pasikeisti el. pašto adresą taip pat galite toje pačioje nuorodoje.

      Atsakyti
  28. Raimis 2014-07-08 at 12:02 pm

    Sveiki, n kartu skridau Ryanair’u bet neatkreipiau i tai demesio, bet dabar ziuriu, kad nuo balandi pirktu bilietu pinigu suma nenuskaiciuota, o tik rezervuota (jau trecias menuo). Laiskai visi gauti, Checkinas irgi badarytas, boarding pasai atspausdinti. Ar tai normalu, kad suma kybo kaip rezervuota tiek laiko? Ir kodel taip yra?

    Atsakyti
    • UrkisTravel.lt 2014-07-08 at 1:14 pm

      Laba diena, pinigų suma nuskaičiuojama kelios dienos vėliau nei pirkti bilietai. Dėl šios situacijos kreipkitės į savo banką.

      Atsakyti
  29. Edita 2014-07-02 at 9:40 pm

    Sveiki, pirkom bilietus dviem, taip gavosi,kad pinigu nenuskaiciavo laisko email paste nepamatem, ir uzsisakem dar karteli, ta pacia diena tuo paciu laiku, ka dabar daryti? Ar imanoma susigrazinti pinigus uz nereikalingus bilietus?

    Atsakyti
    • UrkisTravel.lt 2014-07-03 at 11:03 am

      Laba diena,

      jeigu už pirmąjį bilietą pinigų nenuskaičiavo ir jie nerezervuoti – tai viskas gerai. Kitu atveju bandykite kuo skubiau susisiekti su Ryanair skambučių centru. Taip pet atliekant bilietų pirkimo žingsnius įmanoma su jais pasikalbėti per „Live Chat“.

      Atsakyti
  30. Erika 2014-06-09 at 12:44 pm

    Sveiki, gal galetumete paaiskinti, kaip elgtis musu situacijoje. Skrisime su Ryanair is UK i LT visa seima, vaikai tures ambasados isduotus asmens gryzimo pazymejimus (AGP). Bilietai perkami pirmyn-atgal. Jeigu darant CHECK IN i prieki suvesti dokumento duomenys islieka ir pries atgalini skrydi nebereikia suvesti, tai kaip mums priregistruoti stgaliniam skrydziui vaikus, jei jie jau tures LT pasus (ID)?
    Is anksto dekoju uz pagalba

    Atsakyti
    • UrkisTravel.lt 2014-06-09 at 11:59 pm

      Laba diena,

      manome, kad jums reikia susisiekti su pačia Ryanair kompanija: jiems pasiskambinti, nusiųsti užklausą arba bendrauti „gyvai“ (Live Chat). Pastaroji galimybė atsiranda perkant Ryanair bilietus.

      Atsakyti
  31. Daiva 2014-05-12 at 1:46 pm

    Sveiki, norėjau paklausti, kodėl niekaip negaliu nusipirkti bilietų – nepriima nei mastercard, nei visa, nei maestro kortelių, visad išmeta lentelę, kad payment declined….

    Atsakyti
  32. Lukas 2014-04-02 at 11:37 am

    Sveiki,
    Nusipirkau bilietus kaunas-kos-kaunas (balandzio 14-19), padariau check-inn, bet yra tik kaunas-kos boarding pass, atbuliniu nera. Rasiau ryanairui e-maila, dar iki siol negavau atsakymo. Gal yra kam panasiai nutike? Check-inn dariau 14 dienu pries skrydi (kovo 31).
    Aciu

    Atsakyti
    • UrkisTravel.lt 2014-04-02 at 12:11 pm

      Laba diena, iki atgalinio skrydžio liko daugiau nei 15 dienų, dėl to neleido šių bilietų atsispasdinti. Palaukite, kol bus likę iki atgalinio skrydžio mažiau nei 15 dienų, tuomet nueikite į http://www.ryanair.com tinklalapį ir užregistruokite atgaliniam skrydžiui. Antrą kartą asmens dokumento duomenų suvedinėti nereikės.

      Atsakyti
      • Aidas 2014-04-15 at 2:17 am

        Situacija analogiška, bilietai pirkti į Kos ir atgal(balandžio 19d.-26d.), check in darau balandžio 15d. Pirmyn bilietai yra, atgalinių bilietų nėra, nors iki grįžimo likę 11 dienų?
        Ačiū.

        Atsakyti
        • UrkisTravel.lt 2014-04-15 at 11:19 am

          Laba diena, neseniai pasikeitė registracijos į skrydžius taisyklės. Tie, kurie neperka sėdimų vietų, registracija į skrydžius prasideda likus iki skrydžio ne daugiau kaip 7 dienos, bet ne mažiau 2 val. Todėl bilietus atgal turėtų leisti atsispausdinti kai liks ne daugiau nei 7 dienos.

          Atsakyti
  33. Virginija 2014-03-31 at 11:42 pm

    Sveiki
    Kovo 17 dieną buvo perkami 2 bilietai į Maltą. Buvo bandoma pirkti su banko kortele Visa electron ir kita kortele Master Card. Pavyko rezervuoti su Master Card (kita kortelė atmesta) bilietus 2 keleiviams (gautas patvirtinimas su rezervacijos nr.). Tačiau kovo 18 dieną atėjo pranešimas, kad pirkimas vis tik neįvyko. Tą pačią kovo 18 dieną pakartotinai buvo rezervuoti jau 3 bilietai (tiems patiems 2 keleiviams ir papildomas trečiam) su kortele Master Card . Šį kartą rezervavimas pavyko. Pinigai sumokėti. Tik dabar pamačiau, kad ir už pirmąją nepavykusią rezervaciją pinigai taip pat nuskaičiuoti, tik nuo kortelės Visa electron . Ar bus galima susigrąžinti 1008 Lt? Ką daryti? Kur kreiptis?
    Ačiū už atsakymą

    Atsakyti
    • UrkisTravel.lt 2014-04-01 at 12:30 pm

      Laba diena, jums reikėtų susisiekti su Ryanair. Galite pabandyti užpildyti jų formą – http://frd.ie/help/, užpildykite visus privalomus laukus, o ties Contact Reason pasirinkite Compliments/Complains, tuomet šią situaciją anglų kalba aprašykite skiltį Comments.

      Atsakyti
  34. jurate 2014-03-31 at 3:49 pm

    TUREJAU OMENYJE VARDUS IR PAVARDES.

    Atsakyti
    • UrkisTravel.lt 2014-03-31 at 8:17 pm

      Laba diena, nėra skirtumo, tačiau labiau rekomenduojama nenaudoti lietuviškų simbolių

      Atsakyti
  35. jurate 2014-03-31 at 3:47 pm

    sveiki, ar užsakant bilietus rašyti lietuviškas raides ar ne, t.y. ž, š, ū it t.t. aciu

    Atsakyti
  36. lina 2014-02-03 at 8:47 pm

    sveikas atsitiko bėda užblokavo mano elektonini pašta prašo pasikeisti bet aš užsakinėjau tuo senu el paštu bilietus į londona stansteda sausio 27 ir atgal kovo 2 I prieki bilietus uzregistravau o atgal dar per anksti ar I kita el pasta galiu uzregistruoti ir kaip dabar aS juos isigysiu

    Atsakyti
    • UrkisTravel.lt 2014-02-03 at 9:23 pm

      Laba diena. Registruojantis į skrydį – el. pašto adresas nėra būtinas. Tačiau jeigu neturite priėjimo prie savo pašto paskyros, rekomenduojame jį pasikeisti, kad sužinotumėte galimus skrydžio pakeitimus (jeigu tik tokių būtų). Nueikite į ryanair.com tinklalapį, meniu susiraskite „Manage Booking“, tuomet spauskite „View my Booking“. Uždėkite taškiuką ties „View Itinerary/Resend Confirmation Email/Update Email Address“ ir pasirinkite „Option 1“. Tuomet galėsite pasikeisti el. pašto adresą, taip pat matysite skrydžio informaciją.

      Atsakyti
  37. Igne 2014-01-27 at 2:39 pm

    Noriu pirkti bilietus skristi i Lietuva is Anglijos. Vaikui 2 menesiai, ir kol kas dar neturim paso, ruosiames daryti. Ar galiu pirkti jam bileita is anksto?

    Atsakyti
    • UrkisTravel.lt 2014-01-27 at 2:44 pm

      Laba diena, perkant bilietus reikia suvesti tik keliaujančių asmenų vardus pavardes, o kūdikiui ir gimimo datą. Visus kitus asmens dokumentuo duomenis reikės suvesti registruojantis į skrydį, t.y. iki skrydžio likus ne daugiau nei 15 dienų, bet ne mažiau nei 4 valandos. Todėl jeigu iki išvykimo spėsite pasidaryti asmens dokumentą tai galite pirkti bilietus iš anksto.

      Atsakyti
  38. Ugne 2014-01-24 at 1:49 pm

    Sveiki,
    Pries pora menesiu pirkau du bilietus is Vilniaus i Barselona ir atgal. Viskas atrodo buvo gerai, taciau pries savaite Ryanier atgal pervede dali pinigu i saskaita. Kodel? (bilietai kainavo 726Lt, o pervede atgal 175)

    Aciu, uz atsakyma

    Atsakyti
    • UrkisTravel.lt 2014-01-24 at 1:55 pm

      Laba diena, į šį klausimą jums neatsakysime. Tačiau galbūt perkant bilietus buvo įsivėlus techninė klaida ir rodė didesnė kainą nei turėjo būti, galbūt kažko nepavyko užsisakyti. Savo užsakymą visada pasitikrinsite ryanair.com puslapyje – Manage Booking – View my Booking. Taip pat galite pasiskambinti į Ryanair kasas, esančias Vilniaus oro uoste, jų telefono numerį rasite Vilniaus oro uosto tinklalapyje. Galbūt jie jums pasakys priežastį.

      Atsakyti
  39. Nerijus 2014-01-07 at 2:16 pm

    Sveiki. Pirkau raynair bilietus, bet gautame patvirtinime suma nurodyta dviguba. Nesuprantu kodėl čia taip?

    PAYMENT DETAILS

    Total Fare, Taxes, Fees & Charges 1544.00 LTL
    Credit Card Fee 30.88 LTL
    Payment method VI
    Account name Nerijus
    Card number … XXXX
    Payment amount 1574.88 LTL
    Total paid 3149.76 LTL
    Customer payment n. 1 1574.88 LTL
    Customer payment n. 2 1574.88 LTL

    Atsakyti
    • UrkisTravel.lt 2014-01-07 at 2:21 pm

      Laba diena, turbūt perkant pirmą kartą buvo „užlūžus“ sistema, todėl pirkote antrą kartą(Customer payment n. 1 1574.88 LTL; Customer payment n. 2 1574.88 LTL). Pasitikrinkite banko sąskaitą ar už abu pirkimus nenuskaičiavo pinigų. Jeigu nuskaičiuota dvigubai didesnė suma – susisiekite su Ryanair.

      Atsakyti
      • Nerijus 2014-01-07 at 2:23 pm

        Ačiū

        Atsakyti
  40. Asta 2013-11-20 at 3:57 pm

    Laba diena,noriu nusipirkti bilietus,bet ten kur skiltis draudimas nera kur pasirinkti ,kad jo nereikia.Ten tik sali duoda pasirinkti,o kaip rasete anksciau tokios eilutes ,kad nereikia nera.Gal kazkas pasikeite?

    Aciu!

    Atsakyti
    • UrkisTravel.lt 2013-11-20 at 4:23 pm

      Laba diena, tikrai yra, ieškokite ties D raide – Don’t Insure Me.

      Atsakyti
    • Asta 2013-11-24 at 12:10 am

      Laba diena,vis bandau nusipirkti bilietus ir niekaip neiseina vis meta error ar decline….Pirkti noriu su swed master card debit kortele.Viska suvedu kaip praso ir jusu patarimus isbandziau ir visvien nieko.Galkortele negera,ar kas ten gali buti?

      Aciu!

      Atsakyti
      • UrkisTravel.lt 2013-11-24 at 11:13 pm

        Laba diena, tai gali būti dėl kelių priežasčių.

        1) Dėl naršyklės atminties. Ištrinkite atmintį arba bandykite pirkti per kitą naršyklę.

        2) Dėl neužsiregistravimo Swedbank saugaus atsiskaitymo internetu programoje. Kortelę užregistruosite ir informaciją rasite čia: http://www.swedbank.lt/lt/pages/privatiems/card_enrollment

        Atsakyti
  41. lina 2013-11-14 at 12:30 pm

    atsiuntė i elektronini pašta užsakyma bet netyčia ištriniau iš savo emeilo kadaryti kaip išnaujo padaryti kad atsiustu skrydis 2014 01 27

    Atsakyti
    • UrkisTravel.lt 2013-11-14 at 1:08 pm

      Laba diena,

      nueikite į Ryanair tinklalapį, adresu: https://www.bookryanair.com/SkySales/Booking.aspx?culture=en-gb&lc=en-gb#ManageBooking , uždėkite taškiuką ties View Itinerary/ Resend Confirmation Email/ Update Email Address ir pasirinkite „Option 3“ – suveskite prašomus duomenis ir spauskite „Continue“. Tuomet matysite savo užsakymą bei įvedę el. pašto adresą vėl užsakymas atsisiųs į pašto dėžutę.

      Atsakyti
  42. gintare rukaite 2013-10-22 at 12:32 pm

    Sveiki,bandziau pirkti bilieta 3 kartus ir vis ismeta error ant pabaigos,bijau kad gali nuskaityti 3 kartus nuo korteles,nebezinau ka daryti

    Atsakyti
    • UrkisTravel.lt 2013-10-22 at 12:41 pm

      Ar rezervuoti pinigai iš kortelės galite pasitikrinti prisijungę prie internetinės bankininkystės.

      Jeigu neleidžia nupirkti bilietų gali būti kelios priežastys:

      1) Bilietus galima nusipirkti tik su kreditinėmis kortelėmis bei su debetinėmis kortelėmis, tačiau tomis, kuriomis galima atsiskaityti internetu;

      2) Atsiskaitant internetu Swedbanko kortele būtina kortelę užregistruoti programoje „Saugus atsiskaitymas internetu“.

      3) Suvedate blogus kortelės duomenis;

      4) Per ilgai užtrukote perkant bilietus, todėl išvalykite sausainėlius arba pirkite per kitą naršyklę.

      Jeigu vis tiek neišeis nupirkti – visada galime bilietus padėti įsigyti mes. Parašykite el. paštu info@urkistravel.lt

      Atsakyti
  43. Viktorija 2013-08-21 at 11:24 am

    Sveiki. Tėvai pirko bilietus iš Vilniaus į Liverpulį, bet jie norėjo vežtis registruojamą bagažą tik į vieną pusę (ketinu studijuoti Anglijoje, todėl į Liverpulį veš daiktus, iš jo parsiveš tik rankinį bagažą – kuprinę). Kai rezervavomės bilietus, tokio pasirinkimo, kad bagažas būtų skaičiuojamas tik į vieną pusę, nebuvo. Ar pasirinkimas vežtis 20 kg bagažą galioja tik rezervuojant per kitas bendroves, ar įmanoma rinktis ir per Ryanair’ą?

    Atsakyti
    • UrkisTravel.lt 2013-08-21 at 11:40 am

      Laba diena. Jeigu pirkote bilietus per Ryanair tinklalapį, turėjote matyti, kad galima gabenti 15 arba 20 kg bagažą. Perkant bilietus bagažo į vieną pusę nusipirkti neįmanoma, tai pavyks padaryti perkant bilietus atskirai (Vilnius – Liverpulis, Liverpulis – Vilnius, o jeigu jau esate nusipirkę bilietus tuomet registruotą bagažą nusipirksite atlikę tokius žingsius:

      1) Nueikite į šią nuorodą: https://www.bookryanair.com/SkySales/Booking.aspx?culture=en-ie&lc=en-lt#ManageBooking

      2) Uždėkite taškiuką ties „Add bags“, o žemiau, ties „Security Questions“ pasirinkite vieną iš trijų pasirinkimu, užpildykite ir spauskite „Continue“.

      Tuomet kitame žingsnyje galėsite prisidėti bagažą į vieną pusę bei užsisakyti kitas paslaugas, jeigu tik jų jums reikės.

      Jeigu pirkote bilietus per kelionių agentūrą – turite kreiptis į juos. Už bagažo nupirkimą kelionių agentūros gali imti aptarnavimo mokestį.

      Atsakyti
  44. Erika 2013-06-18 at 9:45 pm

    Sveiki, užsisakiau bilietus internetu, padariau online check-in ir pastebėjau, jog suklydau įrašydama draugo kreipinį, vietoj Mr įrašiau Mrs. Daugiau klaidų kaip nepadariau. Ką daryti? Ar gali neįleisti į lėktuvą? Šiaip ant bilieto nerašo kreipinio…

    Atsakyti
    • UrkisTravel.lt 2013-06-18 at 10:15 pm

      Viskas bus gerai, nieko tokio.

      Atsakyti
  45. justas 2013-06-16 at 4:51 pm

    kodel bilietu pirkima is lietuvos rodo svarais?

    Atsakyti
    • UrkisTravel.lt 2013-06-16 at 5:29 pm

      Nes jūsų išskridimo oro uostas yra iš Anglijos.

      Atsakyti
  46. dalia 2013-05-27 at 8:26 pm

    Laba diena siandiena uzsakinejau bi;lietus bet kazkodel negavau referenso nr. Kaip man zinoti ar uzsakyti bilietai i Vilniu is Liverpool rugpiucio 4 dienai

    Atsakyti
    • UrkisTravel.lt 2013-05-27 at 9:00 pm

      Tai gali būti keletas priežasčių:

      1) Bilietas nėra nupirktas, pasitikrinkite banko sąskaitą ar nurašyti/rezervuoti pinigai;

      2) Blogai nurodėte elektroninį paštą, jį pasikeisti bei pasitikrinti ar bilietai nupirkti galite atlikę tokius veiksmus:

      a) nueikite į Ryanair.com tinklalapį;

      b) spauskite: Manage My Booking – View My Booking uždedant taškiuką ties View Itinerary/ Resend Confirmation Email/ Update Email Address.

      Atsakyti
  47. Vainius 2013-05-22 at 11:57 pm

    Sveiki,
    užsisakiau bilietus iš ryanair.com, pats užsisakymo procesas vyko sėkmingai, kortelė patvirtinta, atsidaro itirerary langas. Išsisaugojau jį, tačiau pranešimo į el. paštą negaunu. Kiek laiko reiktų laukti, prieš kreipiantis kur nors? Taip pat patikrinau ryanair booking management skiltyje ar patvirtinti bilietai, ten atverčiamas tas pats itirerary.
    Lauksiu jūsų komentaro.

    Atsakyti
    • UrkisTravel.lt 2013-05-23 at 12:08 am

      Sveiki, šiandien Ryanair puslapyje rašoma, kad dėl sistemos sutrikimų vėluoja patvirtinimai. Tad gali būti, kad iki šiol Ryanair dar neišsprendė problemos.

      Kita priežastis, galbūt nurodėte blogą el. pašto adresą. Jį pataisyti galite Manage My Booking – View My Booking uždedant taškiuką ties View Itinerary/ Resend Confirmation Email/ Update Email Address.

      Atsakyti
  48. giedre 2013-04-30 at 12:07 pm

    gal padesit kas nors,nezinau,ka daryt dabar
    bandziau pirkti bilietus su debetine,tai ismete declined
    tada bandziau su kita kortele-kreditine,ismete irgi lentele,kad nepavyko nupirkti,bet po to atsinaujinus kazkaip ismete tokia lentele:
    flight rezervation nr XXXXXX NOT CONFIRMED

    Payment 1: declined
    Cardholder Name
    Card Number VE: XXXXXXXXXXXX9269
    Payment Amount X LTL
    Amount Paid 0 LTL
    Amount Due 0

    Payment 2:
    Cardholder Name
    Card Number VI: XXXXXXXXXXXX9092
    Payment Amount XLTL
    Amount Paid 0 LTL
    Amount Due 0

    kaip suprantu uzsakyti nepavyko?Tada bandziau vel uzsakyt,tai ismete kazka apie dviguba uzsakyma,kad daugiau neuzsakineciau,nes dvigubai nuskaiciuos ir negrazins.Kaip suprantu reikejo tiesiog is naujo viska jungtis,o gavos,kad mano uzsakyma refreshino ir kaip antrakart nusiunte..

    kaip dabar pasitikrint,ar pavyko uzsakyt ar ne?el laisko jokio negavau,saskaitose abejose nenuskaiciuota.
    Bandyciau is naujo pirkt (bijau,kad bilietai dings),bet baisu,kad nesumokeciaukokius 3kartus.

    Atsakyti
    • UrkisTravel.lt 2013-04-30 at 12:22 pm

      Pagal jūsų atsiųstą informaciją bilietai nėra nupirkti, nes rašo Not Confirmed.

      patvirtina ir tai, kad pinigai sąskaitoje nėra rezervuoti bei negavote el. pašto.

      Konkrečiai pasitikrinti ar bilietas nupirktas ar ne, galite šioje nuorodoje: https://www.bookryanair.com/SkySales/Booking.aspx?culture=en-ie&lc=en-lt#ManageBooking

      Uždėkite taškiuką ant „View Itinerary/ Resend Confirmation Email/ Update Email Address“ ir pasirinkite „Security Question“ trečią punktą. Ir spauskite Continue. Jeigu niekas neatsidarys – bilietai nenupirkti.

      Palaukite apie pusvalandį arba išvalykite naršyklės atmintį ir vėl pirkite.

      Jeigu nesigaus, galime mes jums nupirkti bilietus.

      Atsakyti
      • giedre 2013-04-30 at 12:28 pm

        laba aciu!suvedus viska,ismeta
        ERROR

        We are unable to locate the itinerary.
        The details you entered in order to retrieve your reservation did not match those on record.
        Please verify the information is correct and try again.

        tai kaip suprantu,galiu vel bandyti pirkti.Jei nepavyks,kreipsiuosi i Jus

        Atsakyti
  49. anni 2013-04-04 at 10:54 pm

    sveiki? pirkdama bilieta pazymejau discount pay by debit card. visus duomenis suvedziau ir gale paspaudziau purcahse now,bet ismete klaida.dar karta suvedziau viska, klaida ir vel ismete, bet po keliu sek. ismete, kaip supratau patvirtinima su skrydzio numeriu, keleivio duomenimis ir pan. kaip suprast? kaip tada susimoket uz bilieta? ar cia isvis nieko neuzsirezervavau?

    Atsakyti
    • UrkisTravel.lt 2013-04-04 at 11:15 pm

      Sveiki, kartais taip būna, kad išmeta patvirtinimą apie bilietų nupirkimą. Tačiau bilietas yra nupirktas tuo atveju, jei į el. paštą gaunamas patvirtinimas. Dėl viso pikto banko sąskaitoje galite pažiūrėti ar nerezervavo pinigų. Jei patvirtinimo el.paštu negavote ir pinigų nenuskaitė – bilietai nenupirkti.

      Gali būti, kad jūsų kortelė yra netinkama. Bilietus galima pirkti su kreditinėmis arba debetinėmis kortelėmis, tačiau tik su tomis, kuriomis leidžiami atsiskaitymai internetu.

      Atsakyti
  50. mace 2013-03-01 at 7:40 pm

    Laba diena, ar galima keliauti be travel insurance? Girdejau, kad bus kazkokie pakeitima, taigi ar nera dabar butina jo isigyti? ir pas mane ner dont cover me, yra tik travel without insurance

    Atsakyti
    • UrkisTravel.lt 2013-03-02 at 1:01 am

      Sveiki. Šis draudimas nėra būtinas. Kompanija kartas nuo karto keičia užrašus, todėl šiuo metu atsisakysite draudimo pažymėdami „Travel without insurance“ (liet. kelauti be draudimo)

      Atsakyti
  51. Aurimas 2012-07-18 at 10:27 pm

    Sveiki,
    reik pagalbos. Gyvenu anglijoje. Su angliska kortele pirkdavau bilietus be jokiu problemu. Dabar gryzo zmona su dukra i lt ir negaliu nupirkti bilieto atgal.(pirkom tik i viena puse nes nezinojom kada geriausias metas gryzti atgal po atostogu). Atsirado pigiu bilietu rugsejui. Turiu swedbank VISA ELEKTRON ir kreditine VIZA. Nei su viena negaliu atsiskaityti. Meta EROR arba Decline payment. Su angliska nesinori permoket bet kai suvedu korteles duomenis man neismeta to (more info…).
    Kur problema? adresa nurasinejau nuo savo internetines bankininkystes ir su lt raidem ir be ir su taskais ir be ir t.t. Nieks nepadejo. Per agenturas gaunasi 200lt brangiau. Kaip elgtis sioje situacijoje ir kur kreiptis. Gal but kazkur klaida darau? Metai atgal teko mamai bilieta pirkti nuo kreditines VIZA ir jokiu problemu nebuvo. Gal kas pasikeite?
    Aciu labai is anksto.

    Atsakyti
    • UrkisTravel.lt 2012-07-18 at 10:39 pm

      Laba diena, „More info…“ užrašas atsiranda tada, kai kortelės valiuta vienokia, o bilietų kaina nurodyta kitokia valiuta. Kas liečia lietuviškas korteles, tai su paprastom kortelėms bilietų nupirkti neįmanoma. Tačiau kreditinė tinka, todėl siūlyčiau apsilankyti SwedBanko nuorodoje – http://www.swedbank.lt/lt/pages/privatiems/card_enrollment. Gal bus su tuo susiję.

      Atsakyti
  52. Inga 2012-07-06 at 12:49 am

    sveiki suklydau viena raide uzsakinedama ka man dabar reikia daryti? nes nesau uzsakiau o draugei, o ji dabar panikoje kad suklydau raide? aciu uz atsakyma..

    Atsakyti
    • UrkisTravel.lt 2012-07-06 at 8:49 am

      Pasiskambinkite į Ryanair kasas – Kontaktai: tel. (8 37) 750 195, (8 37) 750 196. Jie Jums pagelbės.

      Atsakyti
  53. asta 2012-06-28 at 9:31 am

    labai praverte sitie pasisakymai nes buvo iskile problemu su ryanair o siaip jei kas su piniginiais pervedimais tia geriau fax siusti is kart i ryanair tikrai atsako jie

    Atsakyti
  54. Evaldas 2012-06-12 at 12:03 pm

    Nesusigaudau, nenoriu pirkti ryanair draudimo taciau nerandu langelio „dont cover me“, ar dabar privalu pirkti jų draudimą?

    Atsakyti
    • UrkisTravel.lt 2012-06-12 at 12:09 pm

      Kai įvesite keliaujančio žmogaus vardą ir pavardę, šiek tiek žemiau matysite „Buy Your Travel Insurance“. Ties kiekvienu keleiviu „Pasenger 1“, „Pasenger 2 “ yra laukelis – „Please select a country of Residence“, paspaudus iš sąrašo išsirinkite „Don’t Cover me“ – šie žodžiai yra sąraše virš „Lithuania“.

      Atsakyti
  55. Tadas 2012-06-07 at 3:22 pm

    Sveiki,
    Kiek supratau ten kainos nurodytos i viena puse.
    Pvz.: Kaunas-Malta 138 LT. Bet galutine saskaita buna jau 465.56 LT
    Nesuprantu, parasyta viena suma, bet gaunasi kita. Kodel taip yra?
    Ir kodel skrydziai atgal brangesni?
    Is anksto dekoju :)

    Atsakyti
    • UrkisTravel.lt 2012-06-07 at 4:50 pm

      Sveiki, na Ryanair kainodaros niekas nežino. Kainą reikia žiūrėti tada kai renkatės skrydžio datas (2 žingsnis), tada matysite bendrą kelionės į abi puses kainą. Tačiau kaina padidės 45,60 Lt žmogui jeigu už bilietus mokėsite ne MasterCard Prepaid kortele, taip pat jeigu užsisakysite papildomų paslaugų (registruotą bagažą, draudimą, pirmenybinį įlaipinimą ir pn.)

      Atsakyti
  56. asta 2012-05-29 at 10:46 pm

    jei netycia du kartus nuskaiciavo pinigus uz ta pati skrydi tai kaip is ryanair reikia susigrazint uz viena skrydi ir ta pati atgal pinigus, jau rasiau emaila jiems, bet kazkodel pinigai atgal nesugrizta

    Atsakyti
    • UrkisTravel.lt 2012-05-29 at 10:49 pm

      Sveiki, elektroniniu paštu tokių problemų niekada neišspręsite. Skambinkite į Ryanair ir paaiškinkite visą situaciją. Prieš tai galite pasikonsultuoti su Ryanair kasomis Kauno oro uoste, tel.: (8 37) 750 195 arba (8 37) 750 196

      Atsakyti
  57. asta 2012-05-15 at 4:20 pm

    o kaip is ryanair reikia paprasyt saskaitos fakturos nes man veliau apmoketu istaiga bet tam reikalinga saskaita faktura

    Atsakyti
    • UrkisTravel.lt 2012-05-15 at 5:02 pm

      Bandykite paskambinti į Kauno oro uostą: Tel.: (8 37) 750 195, (8 37) 750 196. Gal jie padės Jums atsakyti į klausimą. o jei atsakys – lauksime komentaruose atsakymo iš Jūsų :))

      Atsakyti
  58. Sandra 2012-05-07 at 10:48 pm

    Sveiki. O jeigu suvedus visus kortelės duomenis, atsiranda tik kortelės administravimo išlaidos, tačiau jokių užuominų apie pinigų konvertavimo mokesčius, jokio “more information“, tai reiškias niekas daugiau pinigų nenuskaičiuos? Bilietus perku LT valiuta, kortelės sąskaitoje taip pat LT valiuta.

    Atsakyti
    • UrkisTravel.lt 2012-05-09 at 11:20 pm

      Jeigu bilietai perkami litais ir mokama kortele, kurios valiuta litais – konvertavimo nebuna :)

      Atsakyti
  59. Brigita 2012-04-11 at 11:08 am

    O per kur reikia uzsiregistruoti i skrydi??

    Atsakyti
  60. smalsuole 2012-03-28 at 9:55 pm

    Labas vakaras

    Nesuprantu, kodėl ant bileto raso, kad yra visi mano kontaktiniai duomenys, taciau jo rezervacija kaip suprantu nepatvirtinta

    Atsakyti
    • UrkisTravel.lt 2012-03-28 at 10:11 pm

      Sveiki, truputėlį nesupratome klausimo. Jeigu nesunku, išsamų klausimą parašykite mums į el.p. pigioskeliones@urkistravel.lt. Šiaip lėktuvo bilietą (įlaipinimo kortelę) atsispausdinsite tik tada, kai užsiregistruosite į skrydį. Ar jūs dabar tik pirkote bilietus, ar jau ir užsiregistravote į skrydį? Ir iš ko manote, kad rezervacija nepatvirtinta? :)

      Atsakyti
  61. Nyna 2012-03-26 at 8:01 pm

    Ar neryskus bruksninis kodas biliete turi itaka nenusiskenuoti? Bruksninio kodo vaizdas, lyg baigtusi dazai ir ar galima is naujo padaryt chek in ir atsispaudinti is per naujo?

    Atsakyti
    • UrkisTravel.lt 2012-03-26 at 8:09 pm

      Geriau, kad btūkšninis kodas būtų ryškus. Persispausdinti bilietą galite nuėję ten pat kaip ir pirmą kartą registruojantis skrydžiui, tačiau reikės spausti „Reprint“ mygtuką.

      Atsakyti
  62. Giedre 2012-03-25 at 10:11 pm

    Labas vakaras,
    Ka daryti, jei paspaudziau, kad perku siuloma pirkti lagamina, o jo man visai nereikia.kaip atsisakyti?
    Aciu uz atsakyma

    Atsakyti
    • UrkisTravel.lt 2012-03-25 at 10:41 pm

      Sveiki, pirkdami lagaminą jūs turėjote uždėti varnelę ties užrašu „I have read and accept the Terms & Conditions“. Dar kartelį nueikite į ten ir paspauskite ant „Terms & Conditions“, būtent šioje vietoje surašytos išsamios sąlygos. Lagaminą reikia grąžinti per 15 dienų nuo gavimo orginalioje pakuotėje su visomis etiketėmis.

      O jeigu tiesiog dar nenusipirkote bilieto, tai grįžkite į tą žingsni ir ties lagaminais paspauskite „NONE“ :)

      Atsakyti
  63. smalsus 2012-03-23 at 10:53 pm

    pirkdamas bilietus nurodziau Mrs. vietoj Ms. kazi neuzklius?

    Atsakyti
    • UrkisTravel.lt 2012-03-24 at 1:25 am

      Sveiki, dėl šio dalyko galite būti ramūs, juolab, kad ant bilieto nespausdinama „Mrs“ ar „Ms“ :)

      Atsakyti
  64. alina 2012-03-06 at 9:49 pm

    o jei keliauji su kudikiu kuris neturi paso o tik vaiko keliones dokumenta, kuriame nera dokumento numerio, kaip tada?

    Atsakyti
    • UrkisTravel.lt 2012-03-06 at 10:16 pm

      Keliaujant su Ryanair į šį klausimą padės atsakyti Litcargus: Tel.: (8 37) 750 195,(8 37) 750 196

      Atsakyti
  65. Kristina 2012-03-06 at 12:32 pm

    Laba diena, norejau paklausti, jei nusipirkus bilieta internetu ir jau atsispausdinau, pamaciau kad gimimo data suvesta neteisingai, ar tai gali buti didele problem ir ar gali del to atsaukti mano skrydi? aciu uz atsakyma

    Atsakyti
    • UrkisTravel.lt 2012-03-06 at 1:57 pm

      Tokiu atveju geriau paskambinkite į Ryanair aptarnaujančią firmą Litcargus. Jie pasakys ką daryti. :) Tel.: (8 37) 750 195,(8 37) 750 196,(8 37) 399 004. Mob. tel.: 8 620 39 878. Faksas (8 37) 758 008. El. paštas tix.kun@litcargus.lt . Darbo laikas: I-V 9.00-19.00 val., VI, VII 9.30-16.00 val.

      Atsakyti
  66. Vitalija 2012-02-08 at 9:14 am

    Laba diena.norejau pakalausti jai is uzsienio zmogus nori nupirkti bilieta man esant Lietuvoje ar man butina pateikti savo asmens koda?ir kaip as gausiu bilieta?

    Atsakyti
    • UrkisTravel.lt 2012-02-08 at 11:27 am

      Laba diena, bilietą tikrai Jums gali nupirkti ir kitas žmogus, ir visai nevarbu, kurioje jis pasaulio dalyje bebūtų. Perkant Ryanair bilietus užtenka pradžiai tik keliaujančio vardo ir pavardės. Tačiau kaip reikės registruotis į skrydį, o registracija atliekama likus ne daugiau kaip 15 dienų iki skrydžio (kalbant apie Ryanair), jus reikės užregistruoti į skrydį. Registracijos metu reikia tokių duomenų: gimimo datos, pilietybės, dokumento tipo (pasas ar kortelė), dokumento numerio, šalies, kurioje išduotas dokumentas ir dokumento galiojimo datos. Po užssiregistravimo į skrydį bilietai gali būti atspausdinami iš karto arba išsisaugoti kompiuteryje pdf formatu ir atspausdinti vėliau. Tokį pdf formato bilietą jums ir atsiųs perkantysis žmogus per paštą arba per skype. Jums beliks tik atsispausdinti. Užsiregistruoti į skrydį galite ir pati, tačiau reikės bent jau el.pašto adreso to žmogaus, kuris pirko bilietus. O kaip atliekama registracija, rasite šioje nuorodoje: http://www.urkistravel.lt/?p=4452

      Atsakyti
  67. Aušra 2011-12-18 at 10:43 pm

    Atrodo viska suvedu gerai, taciau kai spaudziu pabaigoje „Purchase Now“ ismeta lenteles, kad kazkokios klaidos, kad nepavyksta sumoketi ar pan. kodel?

    Atsakyti
    • UrkisTravel.lt 2011-12-20 at 9:34 am

      Sveiki, visko gali būti, kad nepriima Jūsų kortelės. Ryanair kompanijos svetainėje galima apmokėti už bilietus tik kreditinėmis kortelėmis.

      Atsakyti
      • Mona 2016-08-02 at 9:36 am

        Tai gaunasi kad per jų klaida aš mokėjau dviguba kaina už bilietus, ir man jie pinigu negrąžins?

        Atsakyti
        • UrkisTravel.lt 2016-08-02 at 9:44 am

          Sveiki, na ne jų klaida, kad bilietus pirkote antrą kartą kitoje svetainėje. Visuomet po nepavykusio pirkimo reikia pasitikrinti banko sąksaitą. Galbūt negavote patvirtinimo, nes blogai įrašėte el. pašto adresą. Rekomenduotume susisiekti su Ryanair. Jie jums viską pasakys bei patikrins ar bilietai buvo nupirkti pirmo pirkimo metu.

          Atsakyti

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas.