Wizzair: dažniausiai užduodami klausimai

Sumažinti Padidinti Teksto dydis Spausdinti puslapį
Wizzair: dažniausiai užduodami klausimai

bendrovės nuotr.

DAŽNIAUSIAI UŽDUODAMI KLAUSIMAI IŠ WIZZAIR INTERNETINĖS SVETAINĖS

UŽSAKYMAI

Registracija

Jei turite daugiau nei vieną nario profilį, kuriame nurodytas tas pats el. pašto adresas, negalėsite atnaujinti savo WIZZ ID tuo pačiu el. pašto adresu daugiau nei vieną kartą. Skambučių centro darbuotojai gali sujungti visus jūsų profilius į vieną, kad neprarastumėte istorijos.

Kaip pateikti užsakymą?

Daugiau informacijos apie užsakymo parinktis rasite puslapyje Kaip pateikti užsakymą.

Kokius mokėjimo būdus galima naudoti?

„Wizz Air“ priima mokėjimus „Visa“, „Visa Electron“, „MasterCard“ ir „Switch“ / „Solo“ debeto bei kredito kortelėmis. Be to, į užsakymo kainą įtraukiamas rezervavimo mokestis. Jei neturite kredito / debeto kortelės arba kortele negalite mokėti internetu, už skrydį galite sumokėti banko pavedimu.

Ar saugu užsakyti bilietus internetu?

Visomis įmanomomis pastangomis, įskaitant pagrįstus techninius ir saugumo veiksmus, siekiame užtikrinti jūsų asmens duomenų apsaugą bei saugų laikymą ir apsaugoti juos nuo neteisėtos prieigos, naudojimo ir klastojimo arba neteisėto šalinimo. Asmens ir finansinius duomenis perduodame ypač dėmesingai ir saugiai. Šie duomenys iš jūsų kompiuterio perduodami į „Wizz Air“ užsakymų serverį šifruotais kanalais, palaikančiais naujausią saugiųjų jungimų lygmens (SSL) technologiją. Be to, VISA ir „MasterCard“ kortelių savininkams siūlome naujas interneto saugos paslaugas. Naudodami VISA ir „MasterCard“ patikrintus saugių kodų planus galite užregistruoti naują kredito kortelės slaptažodį. Taigi galėsite išvengti neteisėto pirkimo jūsų kortele, todėl internetu galėsite pirkti saugiau ir ramiau. Jei jūsų bankas dalyvauja šioje programoje, išsiregistruojant jūsų bus paprašyta prisiregistruoti prie vieno iš planų. Jei norite nustatyti naują slaptažodį, tiesiog atlikite nurodytus veiksmus. Kai kurie bankai siūlo parinktį prisiregistruoti vėliau, tačiau kiti bankai reikalauja nedelsiant prisiregistruoti prie plano, jei norite užbaigti interneto operaciją. Netrukus šie planai taps privalomi visiems kortelių savininkams. Jei turite klausimų apie planą, tiesiogiai susisiekite su kortelės išdavėju.

Žiniatinklio triktys

Jei kyla problemų naudojant mūsų svetainę (pvz., reikia slaptažodžio priminimo, kyla prisijungimo trikčių arba problemų bandant pakeisti užsakyme nurodytus asmens duomenis), susisiekite su mūsų skambučių centru.

Kur pateikiamos „Wizz Air“ bendrosios gabenimo sąlygos?

Jei norite peržiūrėti bendrąsias gabenimo sąlygas, spustelėkite čia.

Ar galiu užsakyti jungiamuosius skrydžius?

„Wizz Air“ nevykdo jungiamųjų skrydžių, todėl negali perkelti keliautojų ar jų bagažo į kitus skrydžius (vykdomus „Wizz Air“ ar kitų oro vežėjų). Todėl mes neprisiimame atsakomybės už tarpinius skrydžius, kuriuos keleiviai gali praleisti. Raginame palikti pakankamai laiko nuo suplanuoto pirmojo skrydžio pabaigos iki kito skrydžio pradžios.

Beveik baigdamas užsakyti gavau pranešimą „Seansas baigėsi“. Ką tai reiškia?

Saugos tikslais rezervavimo laikas ribojamas iki 30 minučių. Jį pasiekusi sistema automatiškai atsijungia. Jei šis pranešimas rodomas baigiant užsakyti, susisiekę su skambučių centru nurodykite išvykimo datą ir maršrutą, kad skambučių centro darbuotojai patikrintų, ar užsakymas užregistruotas.

Pildydamas užsakymą sukeičiau vietomis vardą ir pavardę. Ar dėl to gali kilti problemų?

Geriau pakeiskite šią informaciją, kad išvengtumėte nesusipratimų oro uoste. Tai nėra vardo keitimas, todėl vardo keitimo mokestis netaikomas. Jei reikia pagalbos, skambinkite į skambučių centrą.

Pildydamas užsakymą internetu netinkamai įvedžiau keleivio vardą / telefono numerį / el. pašto adresą. Ką daryti?

Skambinkite į skambučių centrą, kurio darbuotojai jums padės ir ištaisys klaidas.

Turiu kelis antrus vardus, o svetainėje leidžiama įvesti 12 simbolių. Ar registracijos punkte kils problemų?

Biliete nurodytas vardas turi atitikti jūsų kelionės dokumentuose nurodytą vardą. Jei norite atlikti reikiamus keitimus, skambinkite į skambučių centrą.

Aš ir mano sužadėtinė ką tik užsakėme skrydį, tačiau kelionėje mes susituoksime, o skrydžio biliete nurodyta mano žmonos mergautinė pavardė. Ką mums daryti?

Tokiu atveju reikės pakeisti vardą – pateikus gimimo ir santuokos liudijimus tai galima atlikti nemokamai. Pateikite reikiamus dokumentus ryšių su klientais skyriui.

Kada patvirtinamas mano rezervavimas?

Jei mokėjote kredito / debeto kortele, baigus rezervuoti ekrane pateikiamas patvirtinimo langas, o el. paštu jums išsiunčiama bilieto kopija. Jei negavote patvirtinimo el. laiško, žr. el. pašto filtro nustatymus ir pašto dėžutes, kuriose laikomi filtruojami el. laiškai. Patvirtinimo puslapyje pateikiamas patvirtinimo kodas, datos, bendroji kaina ir visa kita reikiama informacija. Ši informacija pateikiama jūsų „Wizz Air“ sąskaitoje.

Koks mano patvirtinimo kodas?

Patvirtinimo kodą (PNR) gausite sėkmingai baigę užsakymo procesą. Jis pateikiamas patvirtinimo puslapyje ir el. paštu nusiųstame biliete (patvirtinimo el. laiške). Jį sudaro 6 simboliai (skaičiai ir (arba) raidės). Atminkite, kad jame nėra skaičiaus 0 (nulis), – tai visada yra raidė O.

Kaip atšaukti rezervavimą?

Skrydžio rezervavimo internetu atšaukti negalima. Daugelis atšaukimo užklausų yra skubios, todėl prireikus atšaukti užsakymą maloniai prašome nedelsiant skambinti į skambučių centrą. Atminkite, kad atšaukimai nagrinėjami pagal bendrąsias gabenimo sąlygas (6.5.1 straipsnį).

Ar galiu keisti rezervavimo rezultatus?

Galima keisti skrydžio datą ir laiką, kelionės tikslo vietą ir keleivių vardus internetu naudojant meniu Keisti užsakymą arba paskambinus į skambučių centrą ne vėliau kaip likus 3 val. iki suplanuotos skrydžio pradžios. Atminkite, kad šiems keitimams taikomi papildomi mokesčiai. Be to, galima įtraukti papildomų paslaugų internetu.

Nerandu jokių rezervavimo įrašų

Rezervavimo rezultatus galima peržiūrėti/keisti naudojant parinktį Keisti užsakymą adresu wizzair.com. Įvesdami duomenis būtinai naudokite anglų k. abėcėlę, nes rezervavimo sistema nepriima raidžių su diakritiniais ženklais.

Ar gausiu sąskaitą faktūrą?

„Wizz Air“ teikia elektronines sąskaitas faktūras, kuriose nurodoma bendroji skrydžio kaina. Elektroninės sąskaitos faktūros siunčiamos elektroniškai tik rezervuojant nurodytu el. pašto adresu. Elektroninės sąskaitos faktūros išrašomos pagal Vengrijos teisės aktų nuostatas. Be to, skambučių centre už papildomą mokestį galima pateikti užklausą gauti popierinę elektroninės sąskaitos faktūros kopiją. Tokia sąskaitos faktūros popierinė kopija siunčiama paštu užsakyme nurodytu adresu. Galite prašyti redaguotos sąskaitos faktūros, kurioje pateikiama kita sąskaitos faktūros išrašymo informacija, nei ta, kuri pateikiama rezervuojant; už tai pasiliekame teisę taikyti mokestį.

Su kokiomis kelionių agentūromis bendradarbiaujate?

Mūsų svetainėje prisiregistravo tūkstančiai kelionių agentūrų iš visos Europos, todėl patariame užsukti į artimiausią agentūrą ir joje įsigyti „Wizz Air“ bilietų. Netgi neregistruotos kelionių agentūros gali mūsų svetainėje užsakyti jums bilietą.

Kaip užsakyti bilietus grupei?

Jei norite užsakyti „Wizz Air“ bilietų daugiau nei 25 keleivių grupei, turite susisiekti su grupių skyriumi.

MOKĖJIMAI

Ką daryti, jei mano kredito kortelė atmetama?

Įsitikinkite, kad naudojate galiojančią kredito kortelę. Kredito kortelės numerio skaitmenis reikia įvesti iš eilės; neįveskite tarpų arba „-“. Be to, būtinai patikrinkite, ar kredito kortelės numerio pabaigoje nėra tuščių tarpų. Jei problema išlieka, skambinkite į skambučių centrą.

Užsakiau skrydį ir manau, kad iš mano kredito kortelės išskaičiuota netinkama suma. Ką daryti?

Tokiais atvejais visada pirma susisiekite su savo kredito kortelės išdavėju ir nustatykite problemos priežastį. Jei tai nėra papildomas banko mokestis arba kitas valiutos keitimo kursas, susisiekite su mumis jums patogiu laiku.

Mokėjau banko pavedimu; kaip sužinoti, ar „Wizz Air“ gavo mano mokėjimą?

Jei atlikę banko pavedimą negausite rezervavimo patvirtinimo per 5 d., skambinkite į skambučių centrą ir patikrinkite, ar jūsų mokėjimas gautas. Jei mokėjimo nepavyks atsekti, galite būti paprašyti pateikti jo patvirtinimą.

Užsakiau skrydžio bilietą nurodęs, kad mokėsiu banko pavedimu, tačiau dabar noriu mokėti kredito kortele.

Turite atlikti naują užsakymą internetu naujausiomis kainomis.

Biliete nurodyto maršruto keitimas, skrydžio pertrūkiai ir nukreipimai

Jei „Wizz Air“ pakeičia sutartį arba yra kitų trukdžių, susisieksime su jumis ir pranešime apie šiuos pasikeitimus rezervuojant nurodytu el. pašto adresu. Patikrinkite el. pašto filtro nustatymus ir pašto dėžutes, kuriose laikomi filtruojami el. laiškai, kad gautumėte susijusius pranešimus. Be to, sekite mūsų svetainėje skelbiamus naujinius.

PAPILDOMŲ PASLAUGŲ ĮSIGIJIMAS

Ar svetainėje wizzair.com galiu įtraukti paslaugų į esamą užsakymą?

Naudojant „Wizz Air“ įtraukimo paslaugą, svetainėje wizzair.com galima įtraukti paslaugų į esamą užsakymą. Naudodami svetainėje wizzair.com pateiktą parinktį Keisti šį užsakymą, į savo užsakymą galite įtraukti šias paslaugas: registruotąjį bagažą, papildomą bagažo svorį, sporto įrangą, pirmenybinį įlaipinimą ir papildomą vietą kojoms.

Anksčiau nurodytas paslaugas užsakyti tiesiogiai svetainėje wizzair.com yra 50 % pigiau nei pirkti jas oro uoste. Įtraukiant paslaugas į esamą užsakymą mūsų svetainėje, užsakymo mokesčių mokėti nereikia. Papildomų paslaugų galima įsigyti internetu ne vėliau kaip likus 3 val. iki suplanuotos skrydžio pradžios.

Be to, galima įtraukti ir trečiųjų šalių teikėjų teikiamų paslaugų, pvz., kelionės draudimą, pervežimo oro uoste paslaugą ir patvirtinimą SMS pranešimu. Kelionės draudimą ir patvirtinimą SMS pranešimu galima įsigyti likus ne vėliau nei 3 val. iki išvykimo. Pervežimo oro uoste paslaugą reikia įsigyti likus ne daugiau nei 2 d. iki išvykimo. Patvirtinimą SMS pranešimu galima įsigyti tik užsakyme nurodžius mobiliojo telefono numerį.

Esu aukštas, todėl paprastai lėktuve kyla problemų dėl vietos kojoms. Ar galiu užsakyti sėdynę, turinčią daugiau vietos kojoms?

Taip, keleiviai gali užsakyti sėdynes su papildoma vieta kojoms. Išsamesnės informacijos rasite spustelėję čia.

Girdėjau, kad teikiate paskirtas vietas, tačiau norėčiau sėdėti kartu su šeima. Ar tai įmanoma?

„Wizz Air“ neteikia paskirtų vietų, tačiau galima įsigyti pirmenybinio įlaipinimo paslaugą ir būti vienu iš pirmųjų į lėktuvą patekusių keleivių.

TREČIŲJŲ ŠALIŲ PASLAUGOS

Kam turėčiau rašyti, jei turiu nusiskundimų dėl persėdimo į autobusą paslaugos?

Mes esame tik tarpininkai tarp keleivių ir trečiųjų šalių įmonių. Susisiekite su jus aptarnavusia įmone ir nurodykite patvirtinimo kodą bei čekio numerį. Kontaktinė informacija pateikiama skrydžio patvirtinimo el. laiške, gautame pateikus užsakymą.

Ar pateikus užsakymą galima įsigyti „Wizz Air“ kelionės draudimą?

Kelionės draudimą galima įtraukti į esamą užsakymą. Tereikia pakoreguoti užsakymą meniu Keisti užsakymą ir pasirinkti parinktį „Įtraukti paslaugų“.

VAIKAI IR KŪDIKIAI

Keliauju su vaiku. Ką patartumėte, kad kelionė būtų patogesnė?

Vaikai gali būti jautresni skrendant kylantiems nepatogumams, pvz., supimui ar ausų skausmui. Daugiau informacijos rasite spustelėję čia.

Ar kūdikio bilietas yra toks pats kaip suaugusiojo?

Sumokėjus kūdikio mokestį, jaunesni nei 2 metų amžiaus kūdikiai gali skristi sėdėdami ant lydinčio suaugusiojo kelių. Ant vieno lydinčio suaugusiojo kelių gali keliauti ne daugiau nei 1 kūdikis. Kūdikio mokestį galima sumokėti pateikiant užsakymą internetu arba paskambinus į skambučių centrą. Daugiau informacijos rasite puslapyje Vietų vaikams užsakymas.

Tiek išvykimo, tiek grįžimo skrydžio dieną kūdikiai turi būti jaunesni nei 2 metų amžiaus. Jei kūdikiui sukanka 2 metai po išvykimo skrydžio ir prieš grįžimo skrydį, reikia įsigyti atskirą vietą. Vyresniems nei dvejų metų amžiaus vaikams neleidžiama keliauti ant lydinčio suaugusiojo kelių.

Ar kūdikiui galima priskirti bagažą?

Kūdikiams negalima priskirti jokio bagažo, išskyrus vežimėlį (skraidinamą nemokamai). Atminkite, kad vaikų vežimėliai registruojami su kitu bagažu ir skraidinami nemokamai, jei biliete nurodyta, kad lėktuvu keliauja kūdikis. Tačiau, jei vaiko nėra, šie daiktai skraidinami tik kaip specialusis bagažas už papildomą mokestį.

Ar jaunesni nei 14 metų amžiaus vaikai gali keliauti vieni?

Jaunesni nei 14 m. amžiaus vaikai gali skristi tik lydimi mažiausiai 16 m. amžiaus asmens, prisiimančio visą atsakomybę už vaiką. Daugiau informacijos apie vietų vaikams užsakymą rasite puslapyje Vietų vaikams užsakymas.

BAGAŽAS

Išsamios informacijos apie rankinį ir registruotąjį bagažą galite rasti puslapyje Bagažas.

Ar į kelionės kainą įskaičiuotas mano bagažo skraidinimas?

Visam registruojamam bagažui taikomas mokestis, mokamas už vieną bagažo vienetą, vieną skrydį ir vieną keleivį. Siekiame užtikrinti mažas kainas, kai prireikus papildomas paslaugas galima užsakyti už papildomą mokestį.

Pritaikėte bagažo mokestį, du kartus viršijantį užsakyme nurodytų bagažo vienetų skaičių. Kodėl?

Bagažo mokestis mokamas už vieną bagažo vienetą ir už vieną skrydį. Taigi, jei užsakėte skrydį į abi puses ir vieną registruotą bagažo vienetą, turite sumokėti 2 bagažo mokesčius.

Pinigų grąžinimas už nepanaudotas bagažo paslaugas

Jei keleivis užregistruoja mažiau bagažo vienetų, nei sumokėta, bagažo mokestis negrąžinamas.

Papildomų bagažo vienetų įtraukimas rezervuojant

Bagažą galima įtraukti į užsakymą www.wizzair.com svetainėje arba paskambinus į skambučių centrą. Jei perkate papildomus bagažo vienetus oro uoste, atminkite, kad bus taikomas didesnis bagažo mokestis.

Nešiojamieji kompiuteriai

Keleiviams leidžiama gabenti tik vieną rankinio bagažo vienetą, kurio matmenys neviršija 55 x 40 x 20 cm, o svoris – 10 kilogramų.

Jei gabenate daiktus, kuriems reikia specialios priežiūros ir kurių negalima padėti po sėdyne ar įdėti į viršutinę lentyną, pvz.:

• trapius / stambius ir brangius daiktus (vazas, rašomąsias mašinėles, juostinius rašytuvus, paveikslus ir pan.),

• muzikos instrumentus, pvz., smuikus, būgnus, ragus, gitaras, altus, trombonus, perkusijos instrumentus, medinius pučiamuosius ir pan.,

tam bagažui turite įsigyti papildomą vietą (taikomas suaugusiųjų mokestis), jei šį bagažą galima saugiai laikyti lėktuve. Vietą tokiam bagažui galima rezervuoti internetu, keleivio pavardės lauke įvedus keleivio pavardę, o vardo lauke įvedus „EXST“.

Sporto įranga (dviračiai, slidinėjimo ar golfo įranga)

Šie daiktai laikomi specialiuoju bagažu ir skraidinami už papildomą mokestį. Atminkite, kad tokių daiktų negalima įtraukti į leidžiamą 15 kg bagažą. Skraidinamą sporto įrangą būtina nurodyti pažymėjus atitinkamą užsakymo laukelį pateikiant užsakymą internetu. Jei įranga neatitinka sąlygų, „Wizz Air“ atsisakys skraidinti jūsų specialųjį bagažą. Daugiau nei 15 kilogramų sveriančiai sporto įrangai „Wizz Air“ taiko papildomą bagažo perviršio mokestį. „Wizz Air“ neteikia pakavimo medžiagų.

Vaistai

Registruotame bagaže neturi būti vaistų. Tačiau skrisdami rankiniame bagaže galite turėti būtinų vaistų.

Rankinės ir kiti aksesuarai

Keleiviams leidžiama gabenti tik vieną rankinio bagažo vienetą, kurio matmenys neviršija 55 x 40 x 20 cm, o svoris – 10 kilogramų.

Į ką reikėtų kreiptis, jei lėktuve palikau daiktų?

Tokiu atveju kreipkitės į atvykimo vietos oro uosto pamestų ir rastų daiktų skyrių.

REGISTRACIJA

Kas vyksta registracijos punkte?

Registracijos punkto darbuotojas paprašys jūsų įrodyti savo tapatybę – pateikti patvirtinimo kodą ir galiojančius kelionės dokumentus. Registruotas bagažas sveriamas ir siunčiamas į lėktuvo bagažo skyrių. Galiausiai išduodama jūsų įlaipinimo kortelė.

Kokių dokumentų reikia keliaujant su „Wizz Air“?

Visi „Wizz Air“ keleiviai registracijos punkte turi pateikti reikiamus galiojančius kelionės dokumentus ir atitikti reikalavimus, taikomus šalyje, iš kurios, pro kurią arba į kurią skrenda. „Wizz Air“ neatsako už papildomus mokesčius, jei keleivis neįleidžiamas į šalį dėl to, kad neturi paso ar vizos.

Į kurią oro uosto vietą turėčiau eiti, jei turiu specialiųjų poreikių?

Jei rezervuojant užregistruojamas keleivis, turintis specialiųjų poreikių, apie tai pranešama oro uosto tarnyboms ir jos imasi atitinkamų veiksmų.

SUSISIEKITE SU MUMIS

Kaip paskambinti į skambučių centrą?

Išsamios informacijos ir telefono numerius rasite puslapyje Susisiekite su mumis.

Negaliu prisiskambinti į skambučių centrą. Ar numeris tinkamas?

Su „Wizz Air“ skambučių centru galima susisiekti paskambinus mokamais telefono numeriais. Turime atskirą numerį kiekvienoje šalyje, kurioje teikiame paslaugas. Mokamais numeriais galima skambinti tik šalyje, kurioje jie teikiami. Kai kurie ryšio paslaugų teikėjai gali blokuoti prieigą prie mokamų numerių; jei nežinote, ar jūsų ryšio paslaugų teikėjas blokuoja šiuos numerius, susisiekite su juo.

Kur galiu siųsti savo skundus?

Užpildykite ir pateikite mūsų pretenzijos formą.

BILIETŲ KAINOS IR AKCIJOS

Kas sudaro bilieto kainą?

Bilieto kaina – tai kaina, mokama už skrydį lėktuvu iš išvykimo vietos į atvykimo vietą. Ją sudaro skrydžio kaina ir valstybės bei oro uosto mokesčiai. Bilieto kainos suma skaičiuojama pagal rezervavimo dieną taikomą mokesčio už svetainėje nurodytą skrydį sumą. Bilieto kainai neturi įtakos šios sumos pokytis nuo rezervavimo (maršruto bilieto išdavimo) datos iki kelionės datos (išskyrus atvejus, nurodytus bendrųjų gabenimo sąlygų 6.4 ir 7.2.2 skyriuose).

Paprastai kuo anksčiau pateikiate užsakymą, tuo mažesnė bilieto kaina; tačiau tarp rezervavimo ir kelionės datos mes pasiliekame teisę rengti akcijas, pagal kurias taikomos mažesnės kainos (tokia akcija jau gali būti taikoma jūsų rezervuotam maršrutui prieš jai prasidedant). Prasidėjus akcijai jūs negaunate teisės susigrąžinti rezervuojant sumokėtos bendrosios bilieto kainos ir bendrosios akcijos bilieto kainos skirtumo.

Kas yra bendroji bilieto kaina?

Bendroji bilieto kaina – tai kaina, mokama už visas „Wizz Air“ jums suteiktas paslaugas; į ją įskaičiuota skrydžio kaina ir mokesčiai už kitas paslaugas.

Specialūs pasiūlymai ir akcijos kainos

Akcijos kainos siūlomos už ribotą konkrečių maršrutų vietų skaičių. Jei norite gauti vėliausius naujinimus, rekomenduojame apsilankyti www.wizzair.com svetainėje ir (arba) prisiregistruoti, kad gautumėte „Wizz“ naujienlaiškį.

ORO UOSTAI IR KELIONĖS TIKSLO VIETOS

Kur skraidinate ir kaip peržiūrėti tvarkaraštį?

Jei norite peržiūrėti tvarkaraštį, spustelėkite čia. Be to, galite spustelėti bet kurią kelionės tikslo vietą žemėlapyje ir būsite nukreipti į tos kelionės tikslo vietos tvarkaraštį.

Kur rasti informacijos apie tai, kaip nuvykti į oro uostą, į kuriuos terminalus atvykstate ir iš kurių skrendate?

Jei reikia visų oro uostų sąrašo, spustelėkite čia.

41 komentarai Wizzair: dažniausiai užduodami klausimai

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas.