Žingsnis po žingsnio: kaip pirkti Wizzair bilietus

Sumažinti Padidinti Teksto dydis Spausdinti puslapį

Žingsnis po žingsnio: kaip pirkti Wizzair bilietus

Wizzair – dar viena pigių skrydžių kompanija. Nors šios kompanijos internetinis puslapis išverstas į lietuvių kalbą, vis tiek, žingsnis po žingsnio, aprašysime, kaip įsigyti bilietus. Pirkti bilietus bus drąsiau ir neužsisakysite nereikalingų papildomų paslaugų, kurios tik padidina bilieto kainą.

Už bilietus galite apmokėti keliais variantais – banko pavedimu arba kreditine kortele. Jeigu norėsite apmokėti banko pavedimu – būtina, kad iki skrydžio liktų ne mažiau kaip 14 dienų. Kitu atveju, apmokėti už bilietus liks tik viena galimybė – kreditinė kortelė.

1 žingsnis

1.1. Kad bilietus būtų pirkti paprasčiau, nuėję www.wizzair.com tinklalapį pasidarykite lietuvių kalbą. Pasikeisti kalbą galima pagrindiniame puslapyje, viršuje, dėšinėje puseje.

1.2. Pagrindinio puslapio viršuje esančioje formoje supildykite prašomus duomenis: iš kur į kur skrisite, skrydžio datas, keliaujančių asmenų skaičių. Spauskite „Paieška“ (1 pav.).

Kaip pirkti Wizzair bilietus

1 pav.

2 žingsnis

2.1. Kitame lange matysite kuriomis dienomis vykdomi skrydžiai (2 pav.). Jeigu skrydžių datos yra tinkamos – uždėkite taškiukus ties data. Jeigu datos netinkamos – spauskite „Rodyti vėlesnes dienas“.

2.2. Dešinėje pusėje esančiame tamsiame fone matysite ką už kiek mokate. Pasirinkę mokėjimo variantą (kreditinė kortelė arba banko pavedimas) bus parodyta galutinė skrydžio kaina su visais mokesčiais. Kaina bus galutinė jeigu neužsisakysite papildomų paslaugų, kurios yra apsmokestintos (2 pav.).

Galutinė skrydžio kaina

2 pav.

2.3. Jeigu tenkina skrydžio laikai ir kaina (3 pav.), pažymėkite varnelę, jog sutinkate su Wizzair kompanijos privatumo politika ir bendrosiomis pervežimo sąlygomis (rekomenduojama perskaityti);

2.4. Spauskite „Tęsti“ (3 pav.).

Pirkimo nuostatos ir sąlygos

3 pav.

3 žingsnis

3.1. Suveskite keliaujančio asmens kreipinį (Ms – panelė, Mr – ponas, Mrs – ponia), (3 pav.).

3.2. Pasirinkite kur registruositės į skrydį – „Registracijos tipas“ (internetu – nemokamai, oro uoste – mokama). Jeigu skrydis į abi puses, registraciją pažymėkite ir ties išvykimu, ir ties grįžimu (3 pav.).

3.3. Ties „Bagažas“ išsirinkite su kiek registruoto bagažo vienetų keliausite. Šalia „Orlaivio salono bagažas“ pažymėkite su kokiu rankiniu bagažu skrisite – mažuoju (nemokamas) ar dideliu (mokamas) (4 pav.)

3.4. Spauskite „Tęsti“

Kliento duomenys

4 pav.

4 žingsnis

4.1. Pažymėkite, kokių paslaugų skrydžio metu jums gali prireikti. Tai tik papildomos paslaugos, kurios nėra privalomos. Jų atsisakysite pasirinkę atitinkamą variantą – „Nėra“, „Ačiū ne“ arba neuždėję varnelės (5 pav.).

4.2. Suvedus reikiamą informaciją, dešinėje pusėje spauskite „Tęsti“.

Paslaugos

5 pav.

Kompanija gali ir toliau siūlyti papildomas paslaugas, tokias kaip viešbučio užsakymas arba automobilio nuoma. Šios paslaugos nėra privalomos. Jeigu papildomų paslaugų nereikia tiesiog spauskite dešinėje pusėje esantį mygtuką „Tęsti“.

5 žingsnis

5.1.  Jeigu esate jau užsiregistravę, kontaktinės informacijos skiltyje, suveskite prisijungimo duomenis (6 pav.).

El. paštas

6 pav.

5.2. Jeigu esate neužsiregistravę Wizzair svetainėje, suveskite vieno iš keliaujančių asmenų: kreipinį, vardą, pavardę, miestą, pašto kodą, šalį, telefono numerį, veikiantį elektroninio pašto adresą, slaptažodį (7 pav.).

5.3. Viską suvedus, spauskite „Tęsti“.

Privalomi duomenys

7 pav.

6 žingsnis

6.1. Skiltyje „Mokėjimas“ pasirinkite kokiu būdu mokėsite – kredito kortele ar banko pavedimu.

6.1.1. Mokant kredito kortele, suveskite jos duomenis ir spauskite „Pateikti mokėjimą“ (7 pav.).

Mokėjimas

8 pav.

6.1.2. Jeigu pasirinkote mokėti banko pavedimu, spauskite ant „Banko pavedimas“ ir „Pateikti mokėjimą“ (8 pav.). Primename, kad pavedimu galima mokėti tik užsiregistravus Wizzair kompanijos svetainėje ir tik tada, jeigu iki skrydžio yra likę daugiau nei 14 dienų. Pavedimą per savo internetinę bankininkystę į Wizzair kompanijos lietuvišką sąskaitą, kuri bus nurodyta kitame žingsnyje bei el. laiške, būtina atlikti per 24 valandas. Kitu atveju užsakymas anuliuojamas. Bilietų nupirkimo patvirtinimą gausite 5 dienų laikotarpyje (9 pav.)

Banko pavedimas

9 pav.

Nepamirškite, pasirinkę registraciją internetu turėsite užsiregistruoti į skrydį. Registracija atliekama likus ne daugiau kaip 30 dienų, bet ne mažiau kaip 3 valandos iki skrydžio. Registracija atliekama Wizzair interneto puslapyje – www.wizzair.com.

Tikimės, kad ši informacija Jums bus naudinga. Jeigu turėsite klausimų rašykite el.p. info@urkistravel.lt. Visada stengsimės padėti.

13 komentarai Žingsnis po žingsnio: kaip pirkti Wizzair bilietus

  1. Monika 2017-05-25 at 1:08 pm

    Sveiki,

    wizzair užsakymų forma pasikeitusi šiai dienai pagal pateiktą Jūsų pavyzdį.
    Niekaip nerandu pasirinkimo apmokėjimui „Banko pavedimu“. Siūloma tik kreditinės kortelės lentelė duomenims įvesti. Ačiū.

    Atsakyti
  2. Vilma 2017-03-23 at 4:01 pm

    Sveiki. Noriu nusipirkti bilieta. Pasirenku bilieta uzpildau pirminia info ir kai reikia vesti gmail ir slaptazodi raso, kad blogas, parsisiunciu i gmail nauja slaptazodi ir vis tiek neduoda…bandziau is keliu gmail…neina. Kokiu numeriu galeciau skambinti.

    Atsakyti
  3. Dainora 2016-02-18 at 11:39 am

    Laba diena. Pries savaite užsisakiau bilietą ir apmokėjau banko pavedimu ne is savo sąskaitos. Vis dar rašoma, jog laukiama užsakymo apmokejimo. Ka daryti ?

    Atsakyti
    • UrkisTravel.lt 2016-02-18 at 11:42 am

      Rekomenduotume susisiekti su Wizzair skambučių centru.

      Atsakyti
  4. Dija 2015-12-03 at 7:33 pm

    Sveiki noreciau suzinoti ar galima skristi su negaliojanciu Pasu plius pasiemus kaip patvirtinima Gimimo Liudijima aciu uz atsakyma

    Atsakyti
    • UrkisTravel.lt 2015-12-03 at 7:39 pm

      Kelionės metu galiojantis pasas ar asmens tapatybės kortelė yra privaloma. Tačiau atkreipiame dėmesį, kad keliaujant ne į ES valstybes, kortelė netinka.

      Atsakyti
  5. Greta 2015-11-10 at 2:20 pm

    Sveiki,mokėjau už bilietus banko pavedimu,jau penktą diena ir nesulaukiu patvirtinimo. Ar reiktų jau kreiptis į skambučių centrą ar dar luktelt?

    Atsakyti
    • UrkisTravel.lt 2015-11-11 at 9:03 am

      Mokėdami pavedimu turėjote prisiregistruoti prie sistemos. Todėl prisijunkite ir pažiūrėkite kokia bilietų būsena.

      Atsakyti
  6. Goda 2015-07-07 at 11:59 pm

    Labas vakaras :)
    Prašau padėkit.Aš noriu daryti apmokėjimą banko pavedimu, tačiau iškyla klausimas:
    1.Pavedimas turi būti į užsienį ar į Lietuva?
    Aš bandžiau daryti pavedimą Lietuvoje, į sąskaitą, kurią atsiuntė per gmail, tačiau man rašo, kad netinkamas sąskaitos numeris . Tai ką man daryt?

    Atsakyti
  7. Žaneta 2015-07-01 at 11:11 pm

    Vienintelis informacijos numeris ir tas negaliojantis. Kaip prisiskambinti?

    Atsakyti
    • UrkisTravel.lt 2015-07-01 at 11:16 pm

      Sveiki, Wizzair telefono numeris skambinant iš Lietuvos – + 44 8717 811 096. Galioja tarptautinio skambučio įkainiai.

      Atsakyti
  8. Jolanta 2014-10-07 at 4:06 pm

    Sveiki,

    Atlikau viską taip, kaip parašėte, apmokėjau pavedimu, registraciją pažymėjau internetu. Gavau patvirtinimą dėl apmokėjimo el. paštu, bet bilietų negavau. Ką toliau turiu daryti, kad būtų atsiųsti bilietai? Ką reikia dar registruoti internetu ir kaip atlikti tą paskutinę ,,registraciją“? Ačiū.

    Atsakyti

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas.